Choose languageLanguage
Novost

ŠPICA All Hours 1.32: Podrška za rumunski jezik i poboljšano korisničko iskustvo

ŠPICA All Hours 1.32: Podrška za rumunski jezik i poboljšano korisničko iskustvo
Datum
26/07/2023

Zadovoljstvo nam je da najavimo seriju ažuriranja našeg All Hours rešenja za upravljanje radnim vremenom i prisustvom u cloudu.

U najnovijoj verziji 1.32 smo se fokusirali na korisničko iskustvo i dodali nove funkcije, optimizovali postojeće funkcije, a podršku smo proširili i na rumunski jezik.

Sledi kratak pregled novih ažuriranja:


Pozdravljamo naše korisnike koji govore rumunskim jezikom


Naša posvećenost i želja da obezbedimo vodeće globalno rešenje za praćenje vremena i prisustva, koje je u velikoj meri lokalizovano (jezička podrška i fleksibilnost kako bi se ispunjavali lokalni zakoni itd.), ogleda se upravo u dodatoj podršci na rumunskom jeziku. Radujemo se što smo u mogućnosti da našim korisnicima na rumunskom govornom području možemo da ponudimo upravljanje našim rešenjem na svom maternjem jeziku, što pruža personalizovano i intuitivno iskustvo.

Jednostavno upravljanje odsutnostima


Upravljanje odsustnostima smo učinili još efikasnijim, tako što smo uveli automatska obaveštenja za odobrene zahteve za odsustvo. Ova funkcija omogućava korisnicima da budu informisani o dinamici odsustava unutar preduzeća bez potrebe za ručnim pregledanjem, što obezbeđuje nesmetano odvijanje posla.

undefined

Poboljšane korisničke komponente

Naša korisnička komponenta (komponenta za izbor korisnika za filtriranje podataka na različitim prikazima) je značajno poboljšana. Prijavljeni korisnik je sada prvo prikazan i to zajedno sa avatarom. Ova promena olakšava pristup korisničkim profilima i povećava nivo korisničke interakcije i personalizacije na našoj platformi.

Pojednostavljeno usaglašavanje sa poreskim propisima EU

Znajući koliko je usaglašenost sa poreskim propisima važna za naše klijente u EU, poboljšali smo i našu podršku iz oblasti poreza. Upravljanje poreskim obavezama pomoću našeg rešenja nikada nije bilo lakše i to zahvaljujući funkcijama poput:

  • automatskog obračuna poreza
  • tačne validacije PIB-a
  • i mogućnosti jednostavne prijave poreza.
ŠPICA All Hours je tu da vam pomogne da automatizujete i optimizujete proces evidencije vremena i prisustva, imajući u vidu administrativne aspekte i aspekte usaglašenosti.

Povećanje produktivnosti i efikasnosti

U želji da sistem učinimo što boljim, potrudili smo se da rešimo nekoliko prijavljenih problema, kako bismo osigurali nesmetano i efikasnije korisničko iskustvo. Poboljšali smo i obračun (pauza za ručak, odsustava itd.) za pojedina nestandardna i napredna korišćenja.
Na kraju treba spomenuti da smo optimizovali i ažurirali performanse rešenja ŠPICA All Hours. Više o promenama možete da pročitate u delu All Hours dnevnik izmena.
 

>