Choose languageLanguage

Softver za upravljanje ljudskim resursima u retailu

Uspeh u retailu u velikoj meri zavisi od dobrog upravljanja ljudskim resursima. Špica softver za upravljanje ljudskim resursima efikasnost vašeg retail preduzeća može da podigne na sasvim novi nivo. Od malih porodičnih preduzeća do velikih trgovina na malo i online prodavnica – mnogi ne mogu da zamisle vođenje svog poslovanja bez ovog rešenja.
ZAPOČNITE BESPLATNU PROBNU VERZIJU REZERVIŠITE DEMO
Veruju nam i druga uspešne retail kompanije

Nema više praćenja radnog vremena i prisustva u Excel tabelama

Excel in slične tabele su jedan od najčešćih načina praćenja vremena i prisustva u retailu ali, nažalost, i jedan od najneefikasnijih. Obično poslodavac u retailui obezbeđuje obrazac za evidenciju radnog vremena i zaposleni ga redovno popunjavaju na svojim računarima, a zatim šalju administratoru koji vrši obradu platnog spiska.

Nema više praćenja radnog vremena i prisustva u Excel tabelama

Glavni izazovi upotrebe unakrsnih tabela su:

Rešenje podložno greškama

Zaposleni lako mogu da pogreše prilikom ručnog unosa podataka.

Nepotreban administrativni rad:

Administrator mora da prikuplja, organizuje, proverava i obradi sve Excel tabele da bi obradio platne spiskove..

Problemi prilikom rukovanja datotekama

Datoteke se mogu izgubiti, zaturiti ili izbrisati.

Ne postoji HR statistika

Ne postoji korisna statistika o odsustvima, prekovremenom radu, troškovima poslovanja...

…but this can be easily fixed
by using user friendly workforce management solution

Budite još efikasniji koristeći softver za upravljanje ljudskim resursima koji je zasnovan na Cloudu

Umesto da koriste Excel tabele (ili čak štampane obrasce ili onlajn kalkulatore), moderni i produktivniji poslodavci u retailu na svojim mobilnim telefonima ili na internetu koriste namenski softver za upravljanje ljudskim resursima, koji je zasnovan na oblaku. 

Prelazak sa unakrsnih tabela na softver je brz i jednostavan. Naš konsultantski centar za podršku će vas voditi kroz migraciju korak po korak i pomoći vam da vaše retail preduzeće učinite još efikasnijim i profitabilnijim.

  • Nema potrebe za ručnim unosima, sve se radi automatski
  • Veća tačnost i manje ukradenih sati
  • Nema potrebe da stalno podsećate zaposlene da pošalju tabele sa vremenom
  • Napredni izveštaji sa trendovima i analizom rada
  • Pristup podacima u realnom vremenu kada je to potrebno
  • Rešenje usklađeno sa GDPR-om sa revizorskim tragom i rezervnim kopijama

Optimalna raspodela ljudskim resursima

Optimalna raspodela ljudskim resursima

Sa našim softverom za upravljanje ljudskim resursima u retailu uvek možete da rasporedite pravi broj odgovarajuće kvalifikovanih zaposlenih tačno tamo gde su potrebni i kada je to potrebno. Možete da automatizujete proces planiranja, optimizujete troškove rada i omogućite bolju transparentnost za veće zadovoljstvo zaposlenih.

Sa našim softverom za upravljanje ljudskim resursima u retailu uvek možete da rasporedite pravi broj odgovarajuće kvalifikovanih zaposlenih tačno tamo gde su potrebni i kada je to potrebno. Možete da automatizujete proces planiranja, optimizujete troškove rada i omogućite bolju transparentnost za veće zadovoljstvo zaposlenih.

  • Optimizujte raspored smena i automatizujte procese
  • Izbegnite preklapanje rasporeda i konflikte
  • Olakšajte podelu rasporeda zaposlenima
  • Izbegnite nedostatak ljudskim resursima u jeku sezone

Brzo i jednostavno registrovanje dolaska i odlaska

Brzo i jednostavno registrovanje dolaska i odlaska

Zaposleni mogu da registruju dolaske i odlaske koristeći mobilne telefone, računare ili hardverski terminal radnog vremena. U zavisnosti od vaših potreba, možete da kombinujete sve metode registrovanja na različitim lokacijama. Takođe možete da automatizujete registraciju dolaska pomoću bikona za blizinu. 

  • Predlozi za registraciju i slične pametne funkcije
  • Trenutna detekcija kasnih dolazaka
  • Uvek poznat bilans radnih sati (vama i vašim zaposlenima)

Prisustvo zaposlenih u realnom vremenu za više lokacija

Prisustvo zaposlenih u realnom vremenu za više lokacija

U retailu je od izuzetne važnosti da u bilo kom trenutku znate ko od zaposlenih radi na kojoj lokaciji. Pomoću našeg pregleda u realnom vremenu možete da vidite upravo to kao i da preduzmete sve potrebne radnje za optimalnu raspodelu radnika na različitim lokacijama.

  • Pregled prikazuje ko radi a ko ne
  • Informacija o broju zaposlenih na različitim lokacijama
  • Optimizovana raspodela zaposlenih u realnom vremenu (izbegavanje praznina u pokrivenosti...)

Oblasti retaila koje pokrivamo

Oblasti retaila koje pokrivamo

  • Pijace 
  • Prodavnice mešovite robe
  • Moda i luksuz
  • Prodavnice prehrambenih proizvoda
  • Odeća i modni dodaci
  • Prodavnice obuće
  • Elektronika
  • Zalagaonice
  • Prodavnice nakita
  • Zanatske radnje
  • Uređenje doma i uradi sam
  • Knjižare
  • Apoteke
  • Slobodno vreme i zabava
  • Prodavnice opreme za kućne ljubimce
  • Cvećare
  • Prodavnice poklona
  • Prodavnice sportske opreme
  • Online prodaja
  • Ostale specijalizovane prodavnice

Složenija situacija? Smatrajte je rešenom.

Softver za upravljanje ljudskim resursima Spica All Hours za retail industriju, podstiče razvoj vaše kompanije i može da podrži čak i najkomplikovanije slučajeve radnog vremena i prisustva. Možete podesiti različita pravila za različite timove, dodeliti odobrenja i odrediti ko može da pristupi određenim podacima.

Praćenje i upravljanje prekovremenim radom

Praćenje i upravljanje prekovremenim radom

Špica softver za upravljanje ljudskim resursima automatski izračunava bilans sati zaposlenih (dnevno, nedeljno ili mesečno). Na osnovu bilansa sati možete da upravljate i odobravate prekovremeni rad, dobijete tačnu statistiku i držite troškove pod kontrolom.

  • Upravljanje i odobravanje prekovremenog rada
  • Držanje troškova prekovremenog rada pod kontrolom
  • Praćenje prekovremenih sati za tačnu obradu platnog spiska
Smanjenje administracije i usklađivanje sa zakonima

Smanjenje administracije i usklađivanje sa zakonima

Bez većeg napora smanjite greške i obezbedite usklađenost posla u pogledu maksimalnog radnog vremena, kolektivnih regulativa ili drugih zahteva. Dokažite da se podaci u vašem poslovanju obrađuju u skladu sa GDPR-om, kad god to bude potrebno. 

- Sprečite greške u vezi sa poštovanjem radnog zakonodavstva

- Digitalizujte i automatizujte osnovne HR procese

- Budite u skladu sa zakonima koji se odnose na GDPR kada je u pitanju obrada podataka

Praćenje i upravljanje prekovremenim radom

Praćenje i upravljanje prekovremenim radom

Špica softver za upravljanje ljudskim resursima automatski izračunava bilans sati zaposlenih (dnevno, nedeljno ili mesečno). Na osnovu bilansa sati možete da upravljate i odobravate prekovremeni rad, dobijete tačnu statistiku i držite troškove pod kontrolom.

  • Upravljanje i odobravanje prekovremenog rada
  • Držanje troškova prekovremenog rada pod kontrolom
  • Praćenje prekovremenih sati za tačnu obradu platnog spiska

Studije slučaja naših zadovoljnih korisnika u oblasti retaila

Kako Clarus upravlja vremenom i prisustvom u 34 filijale i automatizuje obradu platnog spiska

Clarus je vodeći dobavljač oftalmološke opreme i najveći oftalmološki centar u Sloveniji. Imaju 34 filijale, više od 145 zaposlenih i više od 100 brendova naočara i druge oftalmološke opreme.

Naš cilj je bio da pojednostavimo praćenje radnog vremena i prisustva kao i proces prikupljanja podataka za obradu platnog spiska. Suzana Makivić, menadžer ljudskih resursa Suzana Makivić, HR Director

Clarus u svojim filijalama koristi usluge kompanije Špica za registraciju dolaska i odlaska zaposlenih. Tako je uvek jasno da li su odgovarajući zaposleni u pravo vreme u odgovarajućoj filijali i ko je pristupio određenoj filijali. Zaposleni (i njihovi menadžeri) u mobilnoj aplikaciji uvek mogu da vide analizu svog radnog vremena i prisustva, uključujući plaćeno prisustvo, pauze za ručak, prekovremeni rad i preostale dane godišnjeg odmora. Tačni podaci iz evidencije radnog vremena se lako mogu izvesti i uvesti u ERP softver za automatsku obradu platnog spiska.

140
+ zaposlenih
34
lokacije
25
lokacije
Automatska evidencija radnog vremena za obradu platnog spiska

Automatska evidencija radnog vremena za obradu platnog spiska

Uštedite vreme za pripremu platnog spiska i nemojte ga trošiti na zadatke koji se mogu automatizovati. Samo jednim klikom izvezite evidenciju radnog vremena u rešenje za obradu platnog spiska. Prilagođavajte i primajte detaljne izveštaje ili sažetke o radnom vremenu, odsustvima i prekovremenom radu u određenom periodu.

  • Smanjite administraciju
  • Automatizujte obradu platnog spiska
  • Prilagodljivi izvozi

Troškovi posla

Troškovi posla

Koristeći naš softver za upravljanje ljudskim resursima u retailu, lako možete da evidentirate različite aktivnosti kao što su rad na kasi, punjenje polica, uređenje izloga, rad u skladištu, otpremanje itd., kao i da budete upoznati sa povezanim troškovima.

  • Dodatna analiza vaših troškova rada
  • Upoređivanje i optimizacija troškova
  • Pobrinite se da ne trošite vreme na bezvredne aktivnosti

COVID-19 zaštita: Beskontaktna metoda evidentiranja

COVID-19 zaštita: Beskontaktna metoda evidentiranja

Glavna ideja COVID-19 zaštite kompanije Špica je sprečavanje širenja klica prilikom dodirivanja različitih površina tokom korišćenja naše infrastrukture za registrovanje. Zaposleni mogu da registruju dolazak na svojim mobilnim telefonima kako bi se smanjili redovi i kontakt.

  • Smanjivanje rizika od širenja klica 
  • Smanjenje odsustvovanja zbog bolesti 

Vaš lični demo uživo

Rezervišite razgovor sa našim predstavnikom za prodaju da biste se bolje upoznali sa našim pametnim rešenjem za upravljanje z ljudskim resursima u oblasti retaila.

  • Demo uživo
  • Besplatna konsultacija
  • Svi odgovori na vaša pitanja
  • Besplatna probna verzija

Zakažite web demo