Špica All Hours izračunava prekovremeni rad na osnovu događaja registracije dolaska i pravila koja ste odredili. Prekovremeni rad se izračunava kao iznos koji prelaz potrebne sate.
Dodatni sati van redovnih smena se označavaju kao neplaćeni sve dok ih menadžeri ne odobre.
Zaposleni mogu da zatraže odobrenje prekovremenog rada, bilo da se radi o satima odrađenim u prošlosti ili o planiranju prekovremenog rada u budućnosti.
To omogućava menadžerima da zadrže kontrolu nad troškovima, a da istovremeno sve bude transparentno za sve koji su uključeni.
Za radnike sa fleksibilnim radnim vremenom, umesto prekovremenog rada izračunava se bilans sati. Dnevni plan sati je podešen zajedno sa osnovnim satima neophodnog prisustva.
Bilans sati je uvek dostupan zaposlenima kako bi mogli da regulišu prisustvo i u skladu sa tim planiraju višak ili deficit.
Nedeljni, mesečni, kvartalni ili godišnji bilansi su dostupni u bilo kom trenutku i mogu biti automatski izvedeni na kraju svakog perioda. Viškovi i deficiti se prate u izveštajima i podacima za obračun platnog spiska kako bi se osigurala odgovarajuća nadoknada.
ŠPICA All Hours uključuje prekovremeni rad u izveštaje za obračun platnog spiska, čineći obradu brzom i bezbolnom.
Možete precizno da izaberete koji podaci su vam potrebni i da ih sve izvezete u CSV ili Excel datoteke, kako bi mogli brzo da se uvezu u vašu aplikaciju za obradu platnog spiska.
Svi obračuni su dostupni i putem API-ja što omogućava jednostavnu integraciju sa drugim sistemima.
Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.
Pozovite nas na +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit na sales@allhours.com.