Evidentirajte prihode, rashode, odmore, odsutnosti i pripremite podatke za plate.
Pronađite sva rešenja za sveobuhvatno upravljanje i digitalizaciju lanca snabdevanja.
My Hours je rešenje za praćenje vremena projekata koje vam omogućava da organizujete projekte, pratite radno vreme i troškove, šaljete personalizovane fakture i sa klijentima ili menadžerima delite detaljne izveštaje – sve to na jednom mestu uz izvanredno korisničko iskustvo.
My Hours je više od običnog praćenja vremena. Možete da dodate članove tima, upravljate projektima, dodeljujete zadatke i još mnogo toga.
Pribavite detaljne izveštaje kako biste bolje upravljali timom i pametnije utrošili vreme.
My Hours je rešenje za praćenje vremena koje se može koristiti za timove svih veličina. Profi verzija, koja se plaća, ima dodatne funkcije kao što su fakturisanje, kontrole administratora i prioritetna podrška.
Popunite obrazac i bićete preusmereni na web adresu na kojoj se nalazi .rar datoteka sa svim excel fajlovima. Fajlovi će se automatski preuzeti na vaš računar.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i precizirajte vaš zahtev u polju "Poruka". Odgovorićemo ubrzo.
Unesite tražene podatke i predložite termin i temu u polju „Poruka“. Očekujte naš poziv uskoro za više detalja.