Evidentirajte prihode, rashode, odmore, odsutnosti i pripremite podatke za plate.
Pronađite sva rešenja za sveobuhvatno upravljanje i digitalizaciju lanca snabdevanja.
Problemi u radu sistema ili pad sistema, događaji su nepredvidive i neželjene prirode. Iako do takvih neželjenih situacija ne dolazi često, ipak je potrebno pripremiti se za takav scenario i, ukoliko je moguće, sprečiti neželjene posledice. Osigurajte prednost pri odzivu jer je brza reakcija ključna za uspešno upravljanje bilo kojim incidentom.
Postojeći korisnici Time&Space sistema mogu jednostavno zatražiti zahtev za podršku putem našeg Korisničkog portala. Na portalu možete pratiti stanje zahteva za podrškom i imati uvid u istoriju zahteva.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i precizirajte vaš zahtev u polju "Poruka". Odgovorićemo ubrzo.
Popunite obrazac i bićete preusmereni na web adresu na kojoj se nalazi .rar datoteka sa svim excel fajlovima. Fajlovi će se automatski preuzeti na vaš računar.
Unesite tražene podatke i predložite termin i temu u polju „Poruka“. Očekujte naš poziv uskoro za više detalja.