Evidentirajte prihode, rashode, odmore, odsutnosti i pripremite podatke za plate.
Pronađite sva rešenja za sveobuhvatno upravljanje i digitalizaciju lanca snabdevanja.
Digitalizacija skladišta pomoću WMS rešenja omogućava bolju brigu o kupcima i kontrolu zaliha. Pročitajte na koji način Vam mogu pomoći rešenja za visokotehnološka skladišta!
Prednosti uvođenja WMS sistema su višestruke:• Minimiziranje grešaka u protoku robe kroz skladište• Brži rad uz smanjenje potrebne radne snage• Optimizacija skladišnog prostora i zaliha• Bolji odnos sa korisnicima usluge, brža i tačnija isporuka• Trenutni uvid u stanje zaliha i efikasnosti operatera • Napredno praćenje atributa robe (šarže, serijski brojevi, datumi isteka, prioriteti isporuke…)Skladišta opremljena naprednim IT sistemima omogućavaju bržu obradu porudžbina i praćenje robe od prijema porudžbine do isporuke
Najveća prednost WMS rešenja za upravljanje skladištima je njegova prilagodljivost. Svaka kompanija ima svoj definisani poslovni proces koji zavisi od industrije, obima i načina poslovanja. Naše rešenje za upravljanje skladištima ima širok izbor funkcija za optimizaciju skladišnog poslovanja.
K-Motion WMS sistem za upravljanje skladištem je proizvod našeg partnera : Körber Supply Chain, čiji smo ovlašćeni partner za regiju, sa našim sertifikovanim stručnjacima za implementaciju i dugoročno održavanje sistema.
Prednost WMS sistema koji nudimo su brza integracija, fleksibilnost i dugoročno održavanje uz poznate troškove. Sistem je pogodan za digitalizaciju skladišnog poslovanja od manjih skladišta ka velikim, u svim vertikalama industrije.
Körber Supply Chain je jedan od 3 vodeća svetska proizvođača WMS sistema, sa više od 1.600 korisnika u 78 država i iskustvom od 30 godina u pružanju ovog rešenja.
Osim WMS sistema, a u saradnji sa Körber Supply Chain, možemo vam ponuditi dodatne opcije: projektovanje i opremanje skladišta, sisteme za robotizovana i automatizovana skladišta .
Sveobuhvatno rešenje za tehnološki napredno skladišno poslovanje uključuje i mogućnost kupovine ili najma opreme za skladište. Sarađujemo sa vodećim proizvođačima barkod čitača, mobilnih terminala i štampača etiketa.
Većina mobilnih terminala standardno ima ugrađene komponente za konekciju sa WMS serverom putem WIFI ili GSM veze, dok se za očitavanje bar-kodova koriste ugrađeni 1D ili 2D skeneri i opciono eksterni RFID čitači za očitavanje RFID etiketa.
Postoji više vrsta skenera bar koda: ručni, bežični, fiksni, a dostupni su u različitom cenovnom rangu i sa različitim kvalitetom. Čitači omogućavaju brzo i pouzdano čitanje 1D ili 2D bar kodova.
Ključni element u skladišnom poslovanju je štampač etiketa. Možemo da Vam ponudimo različite vrste termalnih štampača vodećih proizvođača. Ako Vam ponestane potrošnog materijala, možete slobodno naručiti kod nas.
Za sve štampače iz naše ponude isporučujemo potrošni materijal u skladu sa zahtevima pojedinog tipa štampača.
Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahteve. Zajedno možemo da pronađemo pravo rešenje koje će Vam pomoći da ostvarite ciljeve i to u okviru Vaših finansijskih mogućnosti.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i u polju "Poruka" i navedite svoje pitanje. Odgovorićemo vam ubrzo.
Unesite podatke koji nedostaju i predložite sastanak i temu u okviru "Poruka". Uskoro ćemo vas nazvati i dogovoriti sve dodatne detalje.
Popunite obrazac i bićete preusmereni na web adresu na kojoj se nalazi .rar datoteka sa svim excel fajlovima. Fajlovi će se automatski preuzeti na vaš računar.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i precizirajte vaš zahtev u polju "Poruka". Odgovorićemo ubrzo.
Unesite tražene podatke i predložite termin i temu u polju „Poruka“. Očekujte naš poziv uskoro za više detalja.