Evidentirajte prihode, rashode, odmore, odsutnosti i pripremite podatke za plate.
Pronađite sva rešenja za sveobuhvatno upravljanje i digitalizaciju lanca snabdevanja.
ŠPICA All Hours je rešenje dizajnirano da registraciju dolaska i odlaska učini jednostavnom za sve tipove korisnika – za zaposlene u skladištu ili u proizvodnji, IT stručnjake, kancelarijske radnike, radnike na daljinu ili menadžere kadrovske službe. Interfejs je jednostavan a njegovo usvajanje i svakodnevna upotreba su veoma laki.
Svaki zaposleni može da koristi mobilnu aplikaciju za registraciju dolaska i odlaska, praćenje rada od kuće, podnošenje zahteva za odsustvo i proveru rasporeda.
GPS koordinate se evidentiraju prilikom svakog događaja registracije, tako da uvek znate odakle vaši zaposleni rade. Takođe imate mogućnost da registraciju dolaska ograničite na određene lokacije, kao što su npr. kancelarija ili skladište, ili čak domovi zaposlenih.
Proverite status kolega u bilo kom trenutku da biste znali ko je na raspolaganju i gde.
Menadžeri takođe imaju mogućnost da i na putu odobre ili odbiju zahteve.
Terminal za registraciju je najčešći način registrovanja radnog vremena. Idealan je za kancelarijske prostore kao i za skladišta i fabrike. Zaposleni biraju akciju (dolazak, odlazak, ručak...) na ekranu osetljivom na dodir i završavaju proces registracije koristeći karticu ili čip.
Kompaktna verzija za standardne aplikacije
Industrijska verzija sa četiri tastera
Biometrijska verzija za upotrebu u zatvorenom prostoru ili na otvorenom
Pretvorite bilo koji Android uređaj u terminal.
Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.Pozovite nas na +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit na sales@allhours.com.
Idealno za upotrebu u kancelariji ili za rad od kuće.
Zaposleni mogu da registruju dolazak preko pregledača – ali samo sa IP adresa za koje ste unapred dodelili dozvole.
Zaposleni takođe mogu da provere bilanse sati, pregledaju istoriju događaja registracije, podnesu zahteve za odsustvo i provere status i lokaciju kolega iz tima.
Obični zaposleni mogu da pristupe samo svojim podacima, dok administratori naloga ili šefovi odeljenja mogu i da upravljaju odobrenjima, pregledaju izveštaje, planiraju rasporede i odobre prekovremeni rad.
Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.
Popunite obrazac i bićete preusmereni na web adresu na kojoj se nalazi .rar datoteka sa svim excel fajlovima. Fajlovi će se automatski preuzeti na vaš računar.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i precizirajte vaš zahtev u polju "Poruka". Odgovorićemo ubrzo.
Unesite tražene podatke i predložite termin i temu u polju „Poruka“. Očekujte naš poziv uskoro za više detalja.