Recite zbogom stresu i frustraciji zbog grešaka u platnom spisku, nepotpune evidencije radnog vremena, upravljanja radnim vremenom terenskih radnika ili skoka troškova rada. Sa našim automatizovanim rešenjem za evidenciju radnog vremena u realnom vremenu možete lako i precizno da pratite radno vreme zaposlenih, upravljate odsustvima i prekovremenim radom i sa lakoćom obrađujete platni spisak.
ŠPICA All Hours je rešenje dizajnirano da registraciju dolaska i odlaska učini jednostavnom za sve tipove korisnika – za zaposlene u skladištu ili u proizvodnji, IT stručnjake, kancelarijske radnike, radnike na daljinu ili menadžere kadrovske službe. Korisnički interfejs je jednostavan, a njegovo usvajanje i svakodnevna upotreba su veoma laki.
Svi događaji koji se odnose na vreme i prisustvo zahtevaju brzu reakciju. Registracija dolaska i odlaska se može obaviti preko mobilne aplikacije, desktop računara ili tradicionalnog terminala za registraciju.
Pametna registracija (obaveštenja, predlozi...) svim korisnicima omogućava da uštede vreme i izbegnu uobičajene greške, kao što je zaboravljanje na registraciju ili odabir pogrešnog događaja registracije. Registracija na određenim lokacijama može biti automatizovana.
Geofensing je funkcija koja određuje da zaposleni mogu da registruju dolazak i odlazak samo kada su na određenoj lokaciji. To smanjuje greške i sprečava varanje i drugarsko overavanje. Možete da precizirate tačnu lokaciju događaja registracije.
Poboljšajte produktivnost i optimizujte troškove rada tako što ćete upravljati apsentizmom, sprečiti prekovremeni rad i upravljati zaposlenima koji rade na različitim lokacijama.
Zaposleni mogu da zatraže odsustva putem mobilne ili veb-aplikacije. Jednostavno mogu da odaberu tip i trajanje odsustva. Menadžeri na svojim mobilnim uređajima mogu da odobre ili odbiju zahteve za odsustvo. Takođe mogu lako da pregledaju čitavu istoriju odobravanja.
Pregled prisustva prikazuje ko nije prisutan, ko je odsutan ili je na poslovnom putu. Zaposleni koji rade od kuće ili su na pauzi biće zasebno prikazani. Sve možete jasno da vidite na interaktivnom kalendaru.
Dodatni sati van redovnih smena se označavaju kao neplaćeni sve dok ih menadžeri ne odobre. Zaposleni mogu da zatraže odobrenje prekovremenog rada, bilo da se radi o satima odrađenim u prošlosti ili o zakazivanju prekovremenog rada u budućnosti. To omogućava menadžerima da zadrže kontrolu troškova, a da istovremeno sve bude transparentno za sve koji su uključeni.
Da biste privukli najbolje talente morate podržati savremene oblike rada, kao što su npr. rad na daljinu, deljenje posla, rad sa skraćenim radnim vremenom, angažovanje frilensera i drugo. Podržavanje savremenih oblika rada je jedna od ključnih prednosti rešenja za onlajn praćenje vremena.
Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.
Pozovite nas na +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit na sales@allhours.com.
Donesite važne kadrovske odluke na osnovu preciznih i korisnih podataka. Pristupite podacima u realnom vremenu ili na zahtev sa standardizovanim izveštajima koji se mogu prilagoditi vašim potrebama.
Pratite u svakom trenutku otkucaje srca vaše kompanije. Pogledajte ko je upravo došao, ko radi van kompanije, a ko je na odmoru.
Lako možete da vidite kada i gde vaši zaposleni dolaze ili odlaze sa posla. Ako imate maloprodajni objekat, odmah možete da vidite kada je bio otvoren ili zatvoren. Analizirajte trendove odsustva i prekovremenog rada u svim sektorima i evidentirajte obrasce produktivnosti.
Izveštaj o praćenju evidencije obezbeđuje transparentnost i služi kao dokaz pravilne implementacije GDPR-a. Koristite izveštaj kada želite da saznate ko je upravljao, pregledao ili izbrisao podatke vašeg preduzeća o vremenu i prisustvu.
Špica All Hours vam stavlja na raspolaganje kalendarski prikaz odsustva i smena, tako da lako možete da planirate i raspoređujete posao za svoj tim. Nemojte samo da evidentirate prisustvo, napravite i optimalni raspored. Rasporedite potreban broj kvalifikovanih radnika na pravo mesto i u pravo vreme.
ŠPICA All Hours automatski detektuje jutarnje, popodnevne i noćne smene i izračunava odgovarajuće bonuse i prekovremeni rad.
Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu od 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.
Ne gubite vreme i živce koristeći nepraktične papirne obrasce, digitalne tabele ili onlajn kalkulatore. Probleme sa evidencijom radnog vremena prebacite na ŠPICA All Hours. Oslobodite sebe i svoje zaposlene neprekidnog uređivanja i ispravljanja evidencije radnog vremena.
Naše rešenje zasnovano na tehnologiji oblaka podseća zaposlene da se prijave kada stignu na određenu lokaciju. Ako zaposleni ipak zaborave da registruju vreme, mogu ga kasnije samostalno uneti putem veb ili mobilne aplikacije. Na taj način, evidencije vremena su uvek aktuelne i mnogo preciznije.
Izvezite prilagođene izveštaje koji odgovaraju specifičnim potrebama preduzeća i lako ih uvezite u postojeće rešenje za obradu platnog spiska, ili koristite naš API za besprekornu integraciju. Bez napora se uskladite sa regulativama.
“The entire system in the Slovenian Spar group is managed by two people, one in IT and one in HR. Right from the start, we have been regularly updating the software and no other upgrades were necessary.”
Rado Habjan“This is the simplest and fastest automated way of registration. Everything is recorded in a single system. No other records are needed. Various displays are automated as well: the status of working hours, annual leave, sick leave, overtime.”
Snežana Bokan Kuprivec“Our goal was to simplify our time tracking process and achieve faster and more accurate payroll processing.”
Rešenje za evidenciju radnog vremena vam može pomoći da poboljšate preciznost beleženja vremena, automatizujete evidenciju radnog vremena, smanjite administrativne poslove, poboljšate usklađenost sa zakonima i regulativama o radu, kao i da upravljate odsustvima i prekovremenim radom uz potencijalnu uštedu na troškovima rada.
Postoji nekoliko tipova rešenja za evidenciju radnog vremena, uključujući tradicionalne satove za registraciju (terminale), onlajn rešenja (u oblaku), mobilne aplikacije i biometrijski sistemi. ŠPICA All Hours rešenje je dostupno kao veb i mobilna aplikacija, ali podržava i terminale sa satovima za registraciju i bikone. ŠPICA All Hours je sistem zasnovan na tehnologiji oblaka, ali ŠPICA nudi i tradicionalna lokalna i hibridna rešenja za praćenje vremena i prisustva.
Da, Špica All Hours rešenje je dostupno kao mobilna aplikacija i kao veb-aplikacija koja takođe podržava terminale za registraciju. To je nativna mobilna aplikacija koja omogućava brzu evidenciju radnog vremena prilagođenu korisnicima. Ona takođe nudi podsetnike, obaveštenja, predloge događaja registracije i još mnogo toga.
Kompanija treba da razmotri specifične potrebe, kao što su npr. broj zaposlenih, priroda posla i zahtevi usklađenosti. Takođe je potrebno tražiti rešenje koje je lako za upotrebu, može se integrisati sa drugim sistemima i koje obezbeđuje precizne i detaljne izveštaje. ŠPICA All Hours se može prilagoditi različitim veličinama preduzeća i podržava različite grane industrije. Možete isprobati besplatnu probnu verziju ili rezervisati demonstraciju. Takođe nudimo podršku prilikom implementacije i prilagođavanja.
Sa softverom za evidenciju radnog vremena, koji je zasnovan na Cloud tehnologiji, nije vam potreban korporativni server, namensko IT odeljenje niti bezbednosni sistem. Nema instalacije, infrastrukture i nije potrebno održavanje. ŠPICA All Hours upravlja ažuriranjima softvera, podacima, konfiguracijama itd. i oni su hostovani na jednom od vodećih provajdera infrastrukture u oblaku – Microsoft Azure. Jednostavno plaćate po korisniku i možete lako da nadogradite sistem ili da pređete na niži stepen. Ovde možete da vidite cene.
Pomoću ŠPICA All Hours rešenja za evidenciju radnog vremena možete da izvezete prilagođene izveštaje koji ispunjavaju potrebe preduzeća i da ih lako uvezete u vaše rešenje za obradu platnog spiska. Podatke možete da izvezete u različitim formatima. Takođe nudimo integracije i lista se stalno produžava. Za više informacija rezervišite razgovor sa našim stručnjacima.
Da, ŠPICA All Hours se može koristiti za radnike na daljinu i druge eksterne zaposlene. Zaposleni mogu da registruju dolazak i odlazak sa bilo kog mesta, a podaci su u realnom vremenu dostupni menadžerima. Lako možete da pratite rad na daljinu, deljenje posla, rad sa skraćenim radnim vremenom, angažovanje frilensera i još mnogo toga. Takođe možete da podesite pravila fleksibilnog radnog vremena, tako što ćete odrediti osnovno i promenljivo radno vreme.
Da, Špica All Hours je rešenje osmišljeno da upravlja sa više lokacija i smena. To podrazumeva mogućnost određivanja različitih pravila i rasporeda za svaku lokaciju, kao i evidenciju radnog vremena za zaposlene koji rade u različitim smenama. Takođe postoji funkcija za planiranje smena.
Špica All Hours vam pomaže da ostanete usklađeni zahvaljujući automatskom praćenju i obračunavanju prekovremenog rada i obezbeđivanju preciznih evidencija radnih sati za sve zaposlene. Na taj način možete da obezbedite usklađenost sa zakonima i regulativama o radu. Podaci o vremenu i prisustvu se takođe mogu koristiti i kao dokaz u slučaju revizije ili parničnog postupka.
Rešenje za evidenciju radnog vremena može da poboljša praćenje prisustva obezbeđivanjem podataka u realnom vremenu o prisustvu zaposlenog i mogućnošću praćenja odsustava, dolazaka kasnije i odlazaka ranije. To može pomoći menadžerima da uoče obrasce i probleme i preduzmu odgovarajuće mere i tako poboljšaju prisustvo zaposlenih. Analize vremena i prisustva su važan deo analitike i odluka menadžmenta zasnovanih na podacima.
Da, mi nudimo mogućnosti prilagođavanja vašim specifičnim potrebama. To može da obuhvati mogućnost podešavanja prilagođenih izveštaja, integracije sa drugim sistemima ili dodavanja specifičnih funkcija ili modula. Rezervišite razgovor sa našim stručnjacima za evidenciju radnog vremena i sa njima detaljno razgovarajte o mogućnostima prilagođavanja.
Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.
Pozovite nas na +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit na sales@allhours.com.