Bilo gde i bilo kada. Putem mobilne aplikacije, interneta ili terminala. Automatizujte beleženje prisutnosti i omogućite lakši obračun zarada.
Osigurajte pregled prisutnosti svojih zaposlenih u stvarnom vremenu. Budući da je svaka registracija opremljena GPS koordinatama, uvek imate uvid u lokacije svojih zaposlenih.
Evidentirajte godišnje odmore, slobodne dane, praznike, bolovanja i druge izostanke. Sve zahteve za odsutnost odobravaju šefovi sektora. Uz All Hours aplikaciju, slanje i potvrđivanje zahteva je brže i fleksibilnije.
Pozovite nas +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit sales@allhours.com.
Primajte sve podatke potrebne za pripremu zarada. Aplikacija automatski sabira radno vreme, prekovremene sate i izostanke. Na početku korišćenja aplikacije, unesite podešavanja koja će vam poslužiti za računanje radnog vremena (npr. prekovremeni rad, bolovanje, pauze).
Upravljajte procesom rada uz pomoć ključnih izveštaja. Uz pomoć prilagođenih izveštaja upravljajte administracijom, optimizujte procese i poboljšajte produktivnost.
Zone Touch terminali za registraciju radnog vremena rade za Vas. Odlikuju se kompaktnim i prefinjenim dizajnom i predstavljaju jednostavno, elegantno i cenovno pristupačno korisničko rešenje za Vaše zaposlene.
U mesečnu pretplatu za rešenje za jednostavnu evidenciju radnog vremena All Hours uključena je upotreba aplikacije za broj zakupljenih korisnika i podršku putem e-maila ili chata u aplikaciji. Pretplata ne uključuje kupovinu hardvera, kartica, obuke, savetovanja ili montaže.
(Ili prilagodite vrednost na klizaču)
Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vreme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i vrlo smo zadovoljni.
U Luci Split smo vrlo zadovoljni sa All Hours - om. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš sistem sa više od 100 zaposlenih je bio spreman za rad. Većina naših zaposlenih upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, vremenski terminali su smešteni na 2 lokacije unutar kompanije, putem kojih se mogu na vreme prijaviti pomoću RFID kartice. Velika prednost za rukovodstvo kompanije su i podaci u stvarnom vremenu, koji našem timu za obračun zrada pomažu da smanje neophodno vreme za obračun. Takođe, zaposleni imaju pristup podacima o prisutnostima i odsutnostima, kao i zahtevima za izostanke s posla, korišćenjem All Hours mobilne aplikacije.”
Sviđa mi se jer je sve na jednom mestu. Pregled sati, svih izostanaka... Možete da beležite rad od kuće, što je kod nas uobičajena praksa. Rešenje All Hours je jednostavno za korišćenje – pri dolasku pritisnete jedano dugme, a pri odlasku drugo. I to je sve. Bez nepotrebnih funkcija koje inače ne upotrebljavate.
All Hours aplikacija je izvrsno rešenje i za manje i za veće kompanije. Jednostavno i povoljno rešenje za upisivanje i izračunavanje radnog vremena. U našoj kompaniji zaposleni su dobro prihvatili aplikaciju i brzo su je usvojili.
Uz program All Hours u prvo smo pojednostavili evidenciju prekovremenih sati i korišćenja godišnjih odmora. Takođe, olakšava nam obračun zarada, jer nam izvoz podataka nudi sve što nam je potrebno.”
Uz pomoć aplikacije All Hours na jednostavan način smo rešili registraciju radnog vremena. To nam je omogućilo bolji pregled radnih sati i lakši, i iznad svega brži obračun prekovremenih sati, popodnevnog rada i bolovanja. Veoma smo zadovoljni uslugom.
Jednostavna evidencija radnog vremena pomaže kompanijama na više načina: a.) Precizno praćenje radnih sati zaposlenih (dolasci, odlasci, prekovremeni rad, izostanci) b.) Automatski izvoz izveštaja za zarade c.) jasni podaci o prisutnostima
All Hours nudi širok dijapazon unapred pripremljenih izveštaja. Svaki izveštaj sadrži podatke o prisutnostima na radnom mestu, prekovremenom radu, bolovanju, godišnjim odmorima i sl. Izveštaje možete da izvezete direktno u svoj sistem za obračun zarada i to u različitim formatima (PDF, Excel, CSV).
Da, sve ove funkcije su uključene u All Hours.
U svakoj kompaniji se može definisati posebna hijerarhija pristupa podacima. Na primer, neki šefovi mogu da pristupe samo podacima o zaposlenima u svom timu, dok pristup svim podacima imaju samo administratori.
Ne, ne mogu. Aplikacija koristi vreme postavljeno u uređaju koji je vezan za naš server. Sistem se sinhronizuje sa vremenskom zonom koja je dodeljena zaposlenom. Mobilna aplikacija koja zaposlenima omogućava evidenciju prisutnosti putem pametnog telefona, takođe poseduje funkciju uz čiju pomoć GPS lokator telefona prati mesto registracije zaposlenog. Ujedno se mogu ograničiti i dopuštene lokacije registracije.
Da, radno vreme možete registrovati bez terminala. Zaposleni se mogu prijaviti putem računara i telefona. Na isti način mogu da podnesu i zahtev za odsutnost. Uz pomoć telefona i Bluetooth signala registracija prisustva je moguća kod kuće, na terenu ili u prostorima kompanije.
Da, to je moguće. Mogu se postaviti različite smene, kao na primer u proizvodnji: prepodnevna, popodnevna, noćna smena, rad vikendom.
Isprobajte All Hours rešenje 14 dana besplatno i uverite se u njegove prednosti!