WEBINAR  •  Moderne korporacije VS. IT Startup: Koja je formula za podizanje produktivnosti vaših zaposlenika? 14. jul u 16:00 | Više informacija i prijava >> 
   
Choose languageLanguage

Pridružite se brojnim kompanijama koje efikasno vode evidenciju radnog vremena

Registrujte radno vreme

Registrujte radno vreme

Bilo gde i bilo kada. Putem mobilne aplikacije, interneta ili terminala. Automatizujte beleženje prisutnosti i omogućite lakši obračun zarada.  

  • ograničenje registracije prema korisniku i lokaciji
  • beskontaktna registracija telefonom putem Bluetooth signala 
  • osiguran uvid u dolaske/odlaske zaposlenih 
  • predaja zahteva za odsustvo preko aplikacije
Pratite prisutnost

Pratite prisutnost

Osigurajte pregled prisutnosti svojih zaposlenih u stvarnom vremenu. Budući da je svaka registracija opremljena GPS koordinatama, uvek imate uvid u lokacije svojih zaposlenih.

  • ko je u kancelariji, a ko radi od kuće 
  • ko kasni, a ko opravdano izostaje 
  • vreme i mesto poslednje registracije 
  • uvid u prisutnost u stvarnom vremenu 

Pratite odsutnosti

Pratite odsutnosti

Evidentirajte godišnje odmore, slobodne dane, praznike, bolovanja i druge izostanke. Sve zahteve za odsutnost odobravaju šefovi sektora. Uz All Hours aplikaciju, slanje i potvrđivanje zahteva je brže i fleksibilnije. 

  • slanje zahteva i potvrđivanje odsustva putem aplikacije 
  • jednostavno potvrđivanje zahteva za izostanak sa posla  
  • prilagodljiva hijerarhija odgovornosti za potvrđivanje  
  • jasno informisanje o statusu zahteva 
  • automatski obračun zarada uzimajući u obzir izostanke 
  • efikasno planiranje rada uz pomoć kalendara svih izostanaka 
Obračunajte zarade

Obračunajte zarade

Primajte sve podatke potrebne za pripremu zarada. Aplikacija automatski sabira radno vreme, prekovremene sate i izostanke. Na početku korišćenja aplikacije, unesite podešavanja koja će vam poslužiti za računanje radnog vremena (npr. prekovremeni rad, bolovanje, pauze). 

  • izaberite unapred predložena podešavanja za obračun ili napravite svoja
  •  automatski prenesite podatke u svoj program za obračun zarada
  • prilagodite podešavanja na rnivou cele kompanije, grupe ili pojedinca  
Analizirajte i kreirajte izveštaje

Analizirajte i kreirajte izveštaje

Upravljajte procesom rada uz pomoć ključnih izveštaja. Uz pomoć prilagođenih izveštaja upravljajte administracijom, optimizujte procese i poboljšajte produktivnost.

  • saldo sati 
  • evidencija aktivnosti obrade podataka
  • izveštaj za obračun zarada
  • izveštaj o registraciji, odsutnostima i ispravkama podataka
  • dnevni, nedeljni i mesečni izveštaji
  • formati: PDF, Excel, CSV, TSF  
Prepustite praćenje terminalu za registraciju

Prepustite praćenje terminalu za registraciju

Zone Touch terminali za registraciju radnog vremena rade za Vas. Odlikuju se kompaktnim i prefinjenim dizajnom i predstavljaju jednostavno, elegantno i cenovno pristupačno korisničko rešenje za Vaše zaposlene. 

  • registracija na terminalu sa karticom 
  • podešavanje podataka o registracijama
  • ispis stanja sati 
  • osiguran nastavak rada sistema u slučaju nestanka struje ili problema sa Wi-Fi mrežom 

Cenovnik

U mesečnu pretplatu za rešenje za jednostavnu evidenciju radnog vremena All Hours uključena je upotreba aplikacije za broj zakupljenih korisnika i podršku putem e-maila ili chata u aplikaciji. Pretplata ne uključuje kupovinu hardvera, kartica, obuke, savetovanja ili montaže. 



(Ili prilagodite vrednost na klizaču)


Za [[num]] zaposlenih, mesečni trošak upotrebe iznosi
[[price]] € tj.
[[userPrice]] € /po korisniku.

Iskustva naših klijenata

Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vreme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i vrlo smo zadovoljni. 

Živa Cotič Bizjak

HR at Kingsbox

U Luci Split smo vrlo zadovoljni sa All Hours - om. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš sistem sa više od 100 zaposlenih je bio spreman za rad. Većina naših zaposlenih upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, vremenski terminali su smešteni na 2 lokacije unutar kompanije, putem kojih se mogu na vreme prijaviti pomoću RFID kartice. Velika prednost za rukovodstvo kompanije su i podaci u stvarnom vremenu, koji našem timu za obračun zrada pomažu da smanje neophodno vreme za obračun. Takođe, zaposleni imaju pristup podacima o prisutnostima i odsutnostima, kao i zahtevima za izostanke s posla, korišćenjem All Hours mobilne aplikacije.”  

Alen Vrbar

Director of Service Operations at Port of Split / Luka d.d. Split 

Sviđa mi se jer je sve na jednom mestu. Pregled sati, svih izostanaka... Možete da beležite rad od kuće, što je kod nas uobičajena praksa. Rešenje All Hours je jednostavno za korišćenje – pri dolasku pritisnete jedano dugme, a pri odlasku drugo. I to je sve. Bez nepotrebnih funkcija koje inače ne upotrebljavate.

Nastja Kramer Pesek

Suosnivač internet trgovine Malinca (www.malinca.si)  

All Hours aplikacija je izvrsno rešenje i za manje i za veće kompanije. Jednostavno i povoljno rešenje za upisivanje i izračunavanje radnog vremena. U našoj kompaniji zaposleni su dobro prihvatili aplikaciju i brzo su je usvojili.

Tomaž Pipp

Founder & general manager

ČILI PIPP d.o.o.

Uz program All Hours u prvo smo pojednostavili evidenciju prekovremenih sati i korišćenja godišnjih odmora. Takođe, olakšava nam obračun zarada, jer nam izvoz podataka nudi sve što nam je potrebno.” 

Matic Hren

Country Manager 

DEKRA zaposlitev d.o.o. 


Uz pomoć aplikacije All Hours na jednostavan način smo rešili registraciju radnog vremena. To nam je omogućilo bolji pregled radnih sati i lakši, i iznad svega brži obračun prekovremenih sati, popodnevnog rada i bolovanja. Veoma smo zadovoljni uslugom.

Jure Gačnik

Specijalista oralne hirurgije

Stomatološka ordinacija Tredent, d.o.o.   

Najčešća pitanja

Isprobajte besplatno

Isprobajte All Hours rešenje 14 dana besplatno i uverite se u njegove prednosti!

Isprobajte besplatno