Evidentirajte prihode, rashode, odmore, odsutnosti i pripremite podatke za plate.
Pronađite sva rešenja za sveobuhvatno upravljanje i digitalizaciju lanca snabdevanja.
U nastavku su navedeni glavni razlozi zašto treba da izaberete ŠPICU za svog dobavljača za upravljanje radom snagom:
Naši sistemi su veoma fleksibilni i prilagodljivi. Kakvi god bili zahtevi vaše kompanije, uvek možemo prilagoditi naša softverska rešenja kako bismo najefikasnije odgovorili na te zahteve.
Dok uvodimo naš sistem upoznaćemo vas sa čitavim nizom dostupnih funkcija i objasniti vam kako vam one mogu pomoći pri ostvarivanju organizacionih ciljeva. Zahvaljujući jednostavnom uključivanju nećete imati problema prilikom korišćenja našeg softvera, a tranzicija vaših zaposlenih će biti brza i laka.
Naša rešenja su pohvaljena kao „Najbolja za korišćenje“ i „Najkorisnija podrška“.
Naša rešenja za upravljanje radnom snagom mogu pokriti širok spektar poslovnih potreba, zahvaljujući jedinstvenim softverskim i hardverskim tehnologijama. U mogućnosti smo da obezbedimo sopstvene terminale za registraciju dolaska i odlaska, zajedno sa dodatnim hardverom za različita podešavanja vremena, prisustva i kontrole pristupa.
Takođe nudimo različite opcije implementacije softvera, bilo da se radi o Cloudu, lokalnoj ili hibridnoj opciji. Bez obzira na vaše potrebe, postaraćemo se da dobijete odgovarajuće rešenje.
Gartner je dve godine zaredom odao priznanje Špici kao jednom od vodećih dobavljača usluga za upravljanje radnom snagom: još jedan dokaz da smo pouzdan partner koji će vam pomoći da povećate produktivnost u kompaniji tako što ćete stvoriti moderno radno mesto i digitalizovati ključne poslove vezane za ljudske resurse.
Povezani smo sa globalnim IT partnerima kao što su Microsoft, SAP, ORACLE i drugi, kako bismo uspešno zadovoljili potrebe naših klijenata u oblasti razvoja, implementacije, distribucije i integracije. Prepoznati kao jedan od vrhunskih dobavljača u svojoj oblasti, u saradnji sa našim partnerima smo uspešno završili mnoge izazovne projekte upravljanja radnom snagom.
Imamo dva ISO sertifikata. Prvi je ISO 9001 sertifikat za kvalitet i inovacije, a drugi je ISO 27001 za upravljanje bezbednošću informacija. Vrhunski kvalitet i bezbednost su sastavni deo svih naših rešenja.
Naš cilj je bio da pojednostavimo praćenje radnog vremena i prisustva kao i proces prikupljanja podataka za obradu platnog spiska. Suzana Makivić, menadžer ljudskih resursa
Clarus je vodeći dobavljač oftalmološke opreme i najveći oftalmološki centar u Sloveniji. Imaju 34 filijale, više od 145 zaposlenih i više od 100 brendova naočara i druge oftalmološke opreme.
Clarus u svojim filijalama koristi usluge kompanije Špica za registraciju dolaska i odlaska zaposlenih. Tako je uvek jasno da li su odgovarajući zaposleni u pravo vreme u odgovarajućoj filijali i ko je pristupio određenoj filijali. Zaposleni (i njihovi menadžeri) u mobilnoj aplikaciji uvek mogu da vide analizu svog radnog vremena i prisustva, uključujući plaćeno prisustvo, pauze za ručak, prekovremeni rad i preostale dane godišnjeg odmora. Tačni podaci iz evidencije radnog vremena se lako mogu izvesti i uvesti u ERP softver za automatsku obradu platnog spiska.
Rezervišite razgovor sa našim predstavnikom za prodaju da biste se bolje upoznali sa našim pametnim rešenjem za upravljanje z ljudskim resursima u oblasti retaila.
Popunite obrazac i bićete preusmereni na web adresu na kojoj se nalazi .rar datoteka sa svim excel fajlovima. Fajlovi će se automatski preuzeti na vaš računar.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i precizirajte vaš zahtev u polju "Poruka". Odgovorićemo ubrzo.
Unesite tražene podatke i predložite termin i temu u polju „Poruka“. Očekujte naš poziv uskoro za više detalja.