Choose languageLanguage

Upravljanje vremenom i prisustvom za mala i srednja preduzeća

SPICA All Hours, nagrađivano rešenje za praćenje vremena i prisustva, je osmišljeno tako da zadovolji potrebe malih i srednjih preduzeća u rasponu od malih timova do nekoliko stotina zaposlenih. 

  • Praćenje vremena i prisustva bez muke
  • Efikasno upravljanje prekovremenim radom i troškovima rada
  • Automatska obrada platnog spiska
  • Usklađenost i zaštita vašeg poslovanja
  • Povećanje produktivnosti vaših zaposlenih

ZAPOČNITE BESPLATNU PROBNU VERZIJU REZERVIŠITE DEMO

Mala i srednja preduzeća vole aplikaciju SPICA All Hours

Najbolji pomoćnik kojeg možete dobiti za upravljanje vremenom i prisustvom – kao vlasnik preduzeća, lider ili menadžer za ljudske resurse

Nemojte dozvoliti da složeni i zbunjujući poslovi administracije ljudskih resursa postanu prepreka rastu vašeg preduzeća. Profesionalno upravljajte svojim poslovanjem i zaposlenima i dostignite vrhunsku produktivnost koristeći sledeće funkcije:

Raspoređivanje osoblja
Optimalno rasporedite osoblje na interaktivnom kalendaru.
Registracija dolaska i odlaska
Precizno pratite vreme i lokaciju.
Prisustvo u realnom vremenu
Imajte uvid u realnom vremenu ko u datom trenutku radi.
Integracije platnog spiska
Olakšajte sebi život brzom i preciznom obradom platnog spiska.
Praćenje prekovremenog rada
Pratite i odobravajte prekovremeni rad kako biste troškove prekovremenog rada držali pod kontrolom.
Praćenje odsustva
Odobrite zahteve za odsustvo i upravljajte plaćenim i neplaćenim odsustvom.
Automatska evidencija radnog vremena
Napravite evidenciju radnog vremena bez ikakvih problema ili grešaka pri ručnom unosu.
Troškovi posla
Jednostavno evidentirajte različite vrste posla.

Uštedite vreme na administraciji i tabelama

Odbacite neefikasnu papirologiju i tabele
DIGITALIZOVANO VREME I PRISUSTVO

Odbacite neefikasnu papirologiju i tabele

Excel i Google Docs su neke od najčešćih metoda praćenja vremena i prisustva u malim i srednjim preduzećima. Kreiranje evidencije pomoću ovih alatki možda deluje praktično, ali obično rezultira:

  • krađom vremena
  • greškama u obradi platnog spiska
  • glavoboljom zbog izgubljenih ili zaturenih datoteka

Spica All Hours omogućava jednostavnu evidenciju radnog vremena:

  • Svaki dolazak je propraćen preciznim vremenskim pečatom i lokacijom
  • Plaćeno vreme, prekovremeni rad i druge kategorije vremenske kartice, kao što su npr. odsustva, izračunavaju se automatski
  • Obrada platnog spiska je mnogo lakša i preciznija

Složenija situacija? Smatrajte je rešenom.

Softver za upravljanje ljudskim resursima Spica All Hours, podstiče razvoj vaše kompanije i može da podrži čak i najkomplikovanije slučajeve radnog vremena i prisustva. Možete podesiti različita pravila za različite timove, dodeliti odobrenja i odrediti ko može da pristupi određenim podacima.

Jednostavan sistem za evidenciju dolaska koji zaposleni vole da koriste
ONLAJN SAT ZA REGISTRACIJU

Jednostavan sistem za evidenciju dolaska koji zaposleni vole da koriste

Vaši zaposleni mogu da evidentiraju dolazak i odlazak koristeći mobilni telefon, našu veb-aplikaciju ili terminal za evidenciju vremena. Moguće je i kombinovanje ovih metoda registracije dolaska na različitim lokacijama kako bi se registracija prilagodila vašim specifičnim potrebama. 

SPICA All Hours je više od običnog sata za registraciju. Zaposleni mogu da provere svoje rasporede i bilans sati, a menadžeri mogu da odobre ili odbiju zahteve za odsustvo. Veb i mobilne aplikacije omogućavaju korisnicima da vide ko radi u određenom trenutku i gde, kako bi svi ostali povezani.

  • Mobilna aplikacija
  • Internet aplikacija
  • Terminali za registraciju
  • Bluetooth bikoni

Kako Clarus upravlja vremenom i prisustvom u 34 filijale i automatizuje obradu platnog spiska

Clarus je vodeći dobavljač oftalmološke opreme i najveći oftalmološki centar u Sloveniji. Imaju 34 filijale, više od 145 zaposlenih i više od 100 brendova naočara i druge oftalmološke opreme.

 Suzana Makivić, menadžer ljudskih resursa
Naš cilj je bio da pojednostavimo praćenje radnog vremena i prisustva kao i proces prikupljanja podataka za obradu platnog spiska. Suzana Makivić, menadžer ljudskih resursa

Clarus u svojim filijalama koristi usluge kompanije Špica za registraciju dolaska i odlaska zaposlenih. Tako je uvek jasno da li su odgovarajući zaposleni u pravo vreme u odgovarajućoj filijali i ko je pristupio određenoj filijali. Zaposleni (i njihovi menadžeri) u mobilnoj aplikaciji uvek mogu da vide analizu svog radnog vremena i prisustva, uključujući plaćeno prisustvo, pauze za ručak, prekovremeni rad i preostale dane godišnjeg odmora. Tačni podaci iz evidencije radnog vremena se lako mogu izvesti i uvesti u ERP softver za automatsku obradu platnog spiska.

140
+ zaposlenih
30
lokacije
25
različiti rasporedi
Precizno praćenje vremena i prisustva održava vaše poslovanje sigurnim i efikasnim
ODSUSTVA, PREKOVREMENI RAD I TROŠKOVI POSLA

Precizno praćenje vremena i prisustva održava vaše poslovanje sigurnim i efikasnim

  • Pratite i upravljajte različitim tipovima odsustva (godišnji odmor, bolovanje, državni praznici...), kao i prekovremenim radom
  • Pratite i odobravajte prekovremeni rad kako biste zadržali kontrolu nad troškovima rada
  • Pratite različite zadatke i aktivnosti
  • Evidentirajte podatke za automatsku obradu platnog spiska
  • Bez napora ispunite zahteve usklađenosti

Optimalna raspodela radne snage
RASPOREĐIVANJE OSOBLJA

Optimalna raspodela radne snage

Mnoga mala preduzeća moraju planirati različite vrste smena starajući se da godišnji odmori i druga odsustva ne budu prebukirani, što bi moglo dovesti do kadrovskih problema

SPICA All Hours nudi interaktivni kalendar za upravljanje rasporedima i odsustvima. Budući da se kalendari mogu deliti sa zaposlenima, svi su u toku. 

Naše rešenje za praćenje vremena i prisustva može i da izračunava smene pomoću prilagođenih pravila na osnovu vremena prijavljivanja različitih radnika. Na taj način, jutarnja, popodnevna i noćna smena se uvek tačno izračunavaju bez potrebe za nadzorom.

  • Automatizujte proces pravljenja rasporeda: Napravite rasporede osoblja, a zatim ih zaboravite
  • Podelite sa svojim zaposlenima kalendar koji prikazuje raspored smena i odsustva
  • Upravljajte odsustvima i smenama kako biste optimizovali troškove rada
  • Poboljšajte transparentnost kako bi zaposleni bili zadovoljniji

Složenija situacija? Smatrajte je rešenom.

Softver za upravljanje ljudskim resursima Spica All Hours, podstiče razvoj vaše kompanije i može da podrži čak i najkomplikovanije slučajeve radnog vremena i prisustva. Možete podesiti različita pravila za različite timove, dodeliti odobrenja i odrediti ko može da pristupi određenim podacima.

Bilo gde na bilo kom uređaju, sve bezbedno
REŠENJE ZASNOVANO NA OBLAKU

Bilo gde na bilo kom uređaju, sve bezbedno

Moćno ali pristupačno rešenje koje se prilagođava vašem poslovanju. SPICA All Hours je rešenje zasnovano na oblaku koje se može pohvaliti izvanrednim korisničkim iskustvom. Implementacija je brza i možete je izvršiti sami ili uz daljinsku podršku našeg posvećenog tima. 

  • Pristup sa bilo kog mesta
  • Nije potrebno prethodno investiranje a troškovi su fleksibilni
  • Prilagođavanje po potrebi – dodavanje ili uklanjanje korisnika, uređaja, izveštaja kada je to potrebno
  • Jednostavno podešavanje uz praktičnu onboarding podršku
  • Sigurnost standarda preduzeća zahvaljujući redovnim ažuriranjima

Vaš lični demo uživo

Rezervišite razgovor sa našim predstavnikom za prodaju da biste se bolje upoznali sa našim pametnim rešenjem za upravljanje z ljudskim resursima u oblasti retaila.

  • Demo uživo
  • Besplatna konsultacija
  • Svi odgovori na vaša pitanja
  • Besplatna probna verzija
Zakažite web demo