Choose languageLanguage
Novost

Predstavljamo vam ŠPICA All Hours verziju 1.31: Poboljšana fleksibilnost i kontrola za savremeno radno mesto

Predstavljamo vam ŠPICA All Hours verziju 1.31: Poboljšana fleksibilnost i kontrola za savremeno radno mesto
Datum
03/05/2023

ŠPICA All Hours, naše rešenje za praćenje vremena i prisustva na Cloudu, ponosno predstavlja svoje najnovije ažuriranje – verziju 1.31. Ovo izdanje donosi nove funkcije i poboljšanja, uključujući uvođenje fleksibilnog raspoređivanja i kontrolu prekovremenog rada, jaka poboljšanja izveštavanja i novi proces prijavljivanja.

ŠPICA All Hours 1.31 rešenje, koje svakodnevno koristi hiljade korisnika, sada obećava još efikasnije iskustvo prilagođeno korisniku. Hajde da detaljnije pogledamo neka od najvažnijih ažuriranja.

1. Iskusite budućnost vašeg posla zahvaljujući fleksibilnom raspoređivanju i kontroli prekovremenog rada

U današnjem ubrzanom poslovnom svetu mnoge kompanije oslanjaju se na fleksibilno raspoređivanje posla. Pa ipak upravljanje radnim satima može biti težak zadatak, naročito kada je reč o kontroli prekovremenog rada. Tu do izražaja dolazi ŠPICA All Hours.

Najnovije All Hours ažuriranje se odnosi upravo na ovu potrebu, tako što poslodavcima omogućava da ograniče maksimalno radno vreme, istovremeno omogućavajući zaposlenim da sami odaberu svoje rasporede. Određivanjem maksimalnog ograničenja radnog vremena obezbeđujete da prekovremeni rad ostane pod kontrolom. Na taj način ćete ne samo sačuvati novac kompanije, već i sprečiti da zaposleni budu prezaposleni i premoreni.

Sa druge strane, omogućavanje zaposlenima da sami odrede svoje radno vreme u okviru parametara koje ste zadali, garantuje da se osećaju osnaženo i angažovano. Posledica toga je produktivnija radna snaga, jer su zaposleni motivisaniji da daju sve od sebe kada osete da imaju kontrolu nad svojim rasporedom.

Interfejs prilagođen korisniku olakšava menadžerima podešavanje rasporeda, odobravanje zahteva i primenjivanje fleksibilnih vremenskih pravila sa maksimalnim dozvoljenim ograničenjem plaćenog vremena.

undefined

2. Jednostavno preuzmite podatke o vremenu i prisustvu pomoću API i integrišite ŠPICA All Hours sa drugim sistemima

Pomoću nove API funkcije možete lako da preuzmete podatke iz vaših izveštaja i integrišete ih sa drugim aplikacijama ili sistemima. Ova funkcija otvara nove mogućnosti analize podataka, vizuelizacije i automatizacije, istovremeno vam omogućavajući da kreirate prilagođene tokove posla i aplikacije u skladu sa vašim specifičnim potrebama.

Pored API funkcije dodali smo i opcije zaokruživanja i formatiranja za vrednosti vremena i brojeve. Pomoću ovih funkcija možete da prilagodite izgled izveštaja u skladu sa vašim potrebama i željama, kao i da proverite da li su podaci tačni, dosledni i čitljivi.

Prilagođavanjem zaokruživanja i formatiranja vrednosti vremena i brojeva i pristupom podacima preko API-ja, možete da kreirate jače i bolje prilagođene tokove posla i aplikacije koje vam pomažu da postignete poslovne ciljeve.

undefined

3. Novi proces prijavljivanja koji je bezbedan i prilagođen korisniku

Zahvaljujući unapređenom i pojednostavljenom procesu prijavljivanje na ŠPICA All Hours je brže i lakše nego što je to bilo do sada. Prijavljivanje je prilagođeno korisniku, bezbedno i gotovo za tren oka.

Prijavite se već danas na našu platformu i uživajte u poboljšanom iskustvu prijavljivanja. Povratne informacije o novom procesu prijavljivanja su uvek dobrodošle.

4. Ispravke grešaka i druga poboljšanja

ŠPICA All Hours 1.31 takođe uključuje popravke grešaka i poboljšanja koja se odnose na navigaciju, lokalizaciju i još mnogo toga. Ispobajte odmah probnu verziju i otkrijte kako fleksibilno raspoređivanje, kontrola prekovremenog rada i napredne funkcije izveštavanja mogu da revolucioniraju vaše radno mesto i uspostaviti savršenu ravnotežu između zadovoljstva zaposlenih i efikasnog upravljanja.


>