Choose languageLanguage
Blog

Top 5 dostignuća u 2022. – Šta smo postigli i kako smo postali još bolji?

Top 5 dostignuća u 2022. – Šta smo postigli i kako smo postali još bolji?
Datum
16/01/2022

Krajem svake godine odvojimo malo vremena za retrospektivu i analizu, šta smo to postigli prethodne godine i šta su naši glavni strateški ciljevi za narednu godinu. Takva razmišljanja nam pomažu da zaključimo na koja dostignuća smo najponosniji, ali i šta još možemo poboljšati I raditi bolje.

Glavni uvidi takve retrospektive predstavljaju i značajne ulazne podatke kod dve metode rukovođenja, koje već dugi niz godina primenjujemo u Špici, uz profit.

Prva metoda je OKR (Ciljevi i ključni rezultati), uz pomoć koje postavljamo godišnje i kvartalne ciljeve, drugi ciklus PDCA (Planiranje, Izvođenje, Provera, Akcija), koji nas tera na konstantno poboljšanje.

Uzgred, početkom 2023. godine ćemo detaljnije pojasniti kako primenjujemo ciklus PDCA za kontinuirano poboljšanje, zato se obavezno prijavite na naš newsletter.

Ne sumnjamo da su nam obe metode (OKR i PDCA) pomogle pri najvećim probojima u protekloj godini.

Isto tako nas I obe metode pokreću ka obezbeđivanju najboljih rešenja za naše stranke, boljih programa za naše međunarodne partnere i unikatnog radnog okruženja za naše zaposlene.

Dakle, ovde su naša najveća dostignuća 2022. godine:


1. Među najboljim ponuđačima u Gartnerovom vodiču u oblasti Upravljanja ljudskim resursima (među stotinama globalnih konkurenata)

Gartner svake godine objavljuje vodič u oblasti rešenja Upravljanja ljudskim resursima (»Workforce management«) kojim obuhvata ključna saznanja, preporuke i najbolje ponuđače rešenja. Već treću godinu zaredom Gartner je Špicu uvrstio u TOP 20 ponuđača u Evropi.

Da rezimiramo aktuelni vodič, ključne preporuke za krajnje korisnike su prelazak sa starijih aplikacija za Upravljanje ljudskim resursima (planiranje i evidenca radnog vremena, kontrola pristupa i sl.) na najnoviju generacije rešenja na Cloudu; pre svega zbog pristupa najnovijim funkcijama i smanjivanju bezbednosnih rizika.

Strategija implementacije rešenja u oblasti Upravljana ljudskim resursima je usko povezana i sa generalnom strategijom upravljanja ljudskim kapitalom in digitalnom transformacijom kompanije.

Gartner dodatno ističe da primena naprednih rešenja u oblasti Planiranja radnog vremena može doprineti efikasnijem raspoređivanju postojećih zaposlenih, posebno u vreme deficita radne snage.

A aplikacije u oblasti Registracije i evidencije radnog vremena mogu značajno pomoći da se poboljša efikasnost zaposlenih.

Druge ključne prednosti uvođenja najnovije generacije rešenja u oblasti planiranja, registracije i evidencije radnog vremena na Cloudu uključuu optimizaciju troškova, lakše poštovanje zakona i bolje radno okruženje za zaposlene.

Celokupan izveštaj možete pogledati ovde (izveštaj je na engleskom).

2. Špica je već drugu godinu zaredom postala najbolji poslodavac

I u 2022. godini nam je uspelo da najpre osvojimo prvo mesto na takmičenju Zlata nit, u kategoriji malih i srednje velikih preduzeća. Tako nas je Družba Dnevnik već drugu godinu zaredom postavila na sam vrh najuglednijih i najuspešnejših slovenačkih poslodavaca u kategoriji srednje velikih preduzeća.

Zasluge za ovaj uspeh, na koji smo stvarno ponosni, treba tražiti u snažnoj pripadnosti i kulturi Špice, koju odlikuju prepletanje međusobnog poštovanja i saradnje među zaposlenima, agilna orijentisanost na stalna poslovna i tehnološka dostignuća, kao i razvoj ključnog kapitala u Špici – zaposlenih.

Vodimo se sloganom ''Best together'', koji se kriz godine pokazao kao uspešna strategija, jer smo zajedno stvarno najbolji. Zanima vas više? Pročitajte vest ili LinkedIn objavu na ovu temu.

3. Naša rešenja dostupna su i u Microsoftovoj prodavnici za aplikacije (I naravno već više godina i u svim drugim većim prodavnicama)

Špica sa Microsoftom uspešno srađuje više od 30 godina. 2020. godine dobili smo nagrado Microsoftov partner godine za izuzetna tehnološka rešenja, kojua se zasnivaju na najnovijim Microsoftovim tehnologijama.

Od prošle godine su Špicine aplikacije za upravljanje vremenom i prostorom dostupne I  Microsoft App Marketplace-u. Aplikacije Špica su već duže vremena dostupne u drugim glavnim prodavnicama, kao što su Apple App Store, Google Play i SAP Store. Špicine aplikacije na ovaj način koristi na hiljade korisnika, po celom svetu.

Međunarodna tehnološka partnerstva, kao i ISO sertifikati važan su stub naše konkurentne prednosti, jer nam takva partnerstva pomažu da obezbedimo robusna, napredna, skalabilna, dostupna i bezbedna rešenja, zasnovana na najnovijim tehnologijama. Lakša je i integracija sa drugim IT sistemima koje za kompanije nude tehnološki giganti (ERP,…).

4. Lansirali smo jednu od prvih “softverskih” franšiza na svetu

U Špici na međunarodnom nivou već nudimo nekoliko isprobanih partnerskih programa (Affiliate, program, Reseller program i Developer program). Ponosni smo na brojne partnere koje imamo po celom svetu.

U 2022. godini smo našoj partnerskoj ponudi dodali nov, najobsežniji program – franšizu Špica. Time ojačavamo naše međunarodne ambicije i širenje izvan naših granica u narednim godinama.

Franšiza SPICA je jedna od prvih franšiza u oblasti programske opreme na Cloudu. Otvorili smo prve test franšize na tri tržišta i radujemo se otvaranju novih tržišta po tom modelu i u 2023. Više o našoj franšizi možete pročitati ovde (sadržaj je na engleskom jeziku).

5. U poslu nema mesta greškama, čak i kod najvećih izazova

U 2021. godini smo bili najponosniji na implementaciju našeg sistema Time&Space u Budimpeštanskoj operi. Za 2022. godinu smo izabrali Yaskawu. Yaskawa je jedan od vodećih japanskih proizvođača industrijskih robota. 

Njihovi roboti su visoko sposobni industrijski roboti koji se koriste pri varenju, pakovanju, sastavljanju, premazivanju, sečenju, i opštoj automatizaciji.

Naravno, u fabrici robota nema mesta greškama. Zato je neophodno praćenje svih procesa, materijala i rada, pri čemu savremena tehnologija prati rad kako zaposlenih, tako i robota. Yaskawa je odabrala Špicina rešenja za postizanje i njihovih najnaprednijih zahteva u oblasti Upravljanja ljudskim resursima. A pomeranje granica, naravno, donosi i mnoge koristi.

Glavne dodatne koristi postignute prilagođavanjem Špicinog rešenja:

  • Personalizovane ID kartice sa fotografijom omogućavaju zaposlenima naručivanje hrane, štampanje i autorizovane pristupe različitim prostorijama.
  • Automatizovan je i obračun plata.
  • Ulaz u poslovne prostorije poslovnim partnerima zaposleni može odobriti i preko video veze.
  • A za bolju sledljivost dostigli su približno 30% manju upotrebu radne opreme.

Zanima vas više? Pročitajte case study.

U 2023. očekujemo još mnogo ovakvih, naprednih primera, jer su nas vodeće kompanije iz Slovenije i regiona, kao što su Luka Koper, Petrol, Kolektor, Domel i mnoga druga, pozvali, da im u konzorcijumu pomognemo u digitalnoj transformaciji i digitalizaciji procesa planiranja, registracije i evidencije radnog vremena i kontrole pristupa.

Još par misli za kraj: bez obzira na to jeste li naša stranka, partner, dobavljač ili sarađujemo na neki drugi način, saradnja sa vama u 2022. godini bila je fantastična i nadamo se da ćemo uspešno sarađivati i sledeće godine.

Tone Stanovnik, direktor


>