Choose languageLanguage
Studija slučaja

All Hours se stara o rasporedima rada koji ne poznaju rutinu

All Hours se stara o rasporedima rada koji ne poznaju rutinu
Datum
31/05/2023

„Korišćenje All Hours rešenja nije komplikovano, naprotiv, veoma je jednostavno. U početku se dešavalo da zaposleni zaborave da se prijave ili odjave sa posla, ali sada im je to prešlo u naviku.“

Lea Vodišek, menadžer kadrovske službe i upravljanja poslovima u slovenačkom udruženju Hospic 

  • Rešenje: Evidencija radnog vremena
  • Organizacija: Slovenačko udruženje Hospic 
  • Oblast rada: humanitarna organizacija u oblasti zdravstva i socijalne zaštite 
  • Godina osnivanja: 1995. 
  • Broj zaposlenih: oko 30 zaposlenih i 200 volontera 
  • Veb-stranica: www.hospic.si

undefined

Ukratko:

  • Slovenačko udruženje Hospic je nevladina humanitarna organizacija koja deluje u oblasti palijativne nege. Trenutno ima 12 jedinica u gradovima širom Slovenije, u kojima tokom godine radi oko 30 zaposlenih, kojima pomaže oko 200 volontera. U širem smislu, udruženje se bavi staranjem o pacijentima na samrti i njihovim porodicama. Zadatak im je da urade sve što je u njihovoj moći da bi bolesnik do poslednjeg trenutka živeo što kvalitetnije, istovremeno pružajući psihofizičku pomoć porodici tokom bolesti pacijenta, ali i kasnije, u periodu tugovanja. Ukratko:
  • Rad na terenu i neredovno radno vreme, prekovremeni rad i rad tokom praznika ukazuju na kompleksnost organizacije radnog vremena u udruženju Hospic.
  • All Hours rešenje zaposlenima i volonterima omogućava registraciju radnog vremena pomoću mobilnog telefona prilikom rada na terenu, planiranje radnog vremena, upravljanje odsustvima i prisustvima kao i pripremanje podataka za obračun platnog spiska.

undefined

Zaposleni u udruženju Hospic su oduševljeni rešenjem – automatsko izračunavanje podataka za plate je ubrzalo obradu platnog spiska za 30%, a oduševljeni su i mogućnošću preciznog evidentiranja i raspoređivanja prekovremenog rada.

All Hours rešenje je još jednom dokazalo da mu nema ravnog 

Kada je stigao zahtev za uvođenje sistema za registraciju i evidenciju radnog vremena, prvo smo istražili domaće ponuđače i njihova rešenja. Na taj način smo utvrdili da nam najviše odgovara

Špicino rešenje All Hours i zbog toga smo undefinedse povezali sa pomenutim ponuđačem“, tako se Lea Vodišek, menadžer kadrovske službe i uspravljanja poslovima u slovenačkom udruženju Hospic, seća prvog kontakta sa All Hours.  

Špica je odmah reagovala na upit i zajedno sa udruženjem analizirala trenutno okruženje i potrebe zaposlenih. „Očekivali smo jednostavan sistem za registraciju radnog vremena i evidenciju prisustva ili odsustva zaposlenih – ovo drugo sa namerom da ih ne zovemo bez potrebe, ali smo dobili mnogo više. Služba računovodstva je takođe oduševljena All Hours rešenjem“, kaže Vodišek.  

Zaposleni u slovenačkom udruženju Hospic se prijavljuju u All Hours sistem, smešten u oblaku dobavljača, preko onlajn aplikacije i računara ili preko mobilne aplikacije na pametnom telefonu. Udruženje je zaposlenima prepustilo izbor načina prijave dolaska i odlaska sa posla, pri čemu se većina zaposlenih, iz praktičnih razloga ali i zbog prirode rada na terenu (kod korisnika usluge), odlučila za korišćenje mobilne aplikacije. U All Hours rešenju udruženje evidentira odmore, praznike i sve druge vidove odsustva, koje odobravaju menadžeri pojedinih oblasti.    

U početku je bio evidentan strah i nepoverenje zaposlenih u novo tehnološko rešenje, a pojedinci su čak mislili da će ih poslodavac na taj način pratiti. Međutim, nakon kratkog probnog perioda su shvatili da je strah neopravdan i da će im novo rešenje olakšati rad. Ranije su morali sami da popunjavaju i upravljaju evidencijom radnog vremena, što je za posledicu imalo mnogo grešaka i kašnjenje, što je posledično komplikovalo rad službe računovodstva. Udruženje je zaposlenima dalo uputstvo kako se koristi onlajn i mobilna aplikacija i obezbedilo kratku obuku.  

„Korišćenje All Hours rešenja nije komplikovano, naprotiv, veoma je jednostavno. U početku se dešavalo da zaposleni zaborave da se prijave ili odjave sa posla, ali sada im je to prešlo u naviku. Oni redovno koriste aplikaciju za praćenje viška radnih sati koje mogu da iskoriste kao slobodan dan ili pak da ranije odu kući ukoliko tog dana nema mnogo posla“, objašnjava Vodišek.  

Izuzetna ušteda vremena 

Povezanost izveštaja, koje je All Hours rešenje pripremilo o evidenciji radnog vremena, je znatno poboljšala rad zaposlenih u službi računovodstva. „Nekada smo na podatke o radnom vremenu zaposlenih čekali do 10. u mesecu i povremeno ih ispravljali. Pored toga, neki zaposleni su podatke predavali na ručno ispisanom listu papira, a drugi u digitalnim tabelama. Sada sve podatke koji su nam potrebni za obračun platnog spiska dobijamo početkom meseca, direktno od menadžera kadrovske službe.“ Ovako Tina Štupar, menadžer poslovanja slovenačkog udruženja Hospic, objašnjava nekadašnje izazove i dodaje: „Procenjujem da nam je korišćenje All Hours sistema prilikom obračuna platnog spiska uštedela 30% do 40% vremena.“

Renata J. Roban, direktorka kompanije Hospic

    Renata J. Roban, direktorka kompanije Hospic

Špicina donacija za plemenitu misiju

Zaposleni u kompaniji Špica su prepoznali kvalitetan i društveno odgovoran rad slovenačkog udruženja Hospic. Zbog toga su udruženju donirali All Hours i poklonili im dve godine besplatnog korišćenja ovog rešenja. 

„Želela bih da se zahvalim kompaniji Špica na izuzetnom odzivu u stručnosti. U udruženju nikada do sada nismo doživeli takav profesionalni stav ponuđača. Takođe smo izuzetno zahvalni na odluci da nam se rešenje donira, to je zaista plemenit čin“, zaključila je Vodišek. 

Rezultati

  • Pomoću mobilne aplikacije registruju rad na terenu
  • Do 30% brži proces pripreme platnog spiska
  • Precizno evidentiranje viška sati koji se mogu iskoristiti za slobodne dane