Evidentirajte prihode, rashode, odmore, odsutnosti i pripremite podatke za plate.
Pronađite sva rešenja za sveobuhvatno upravljanje i digitalizaciju lanca snabdevanja.
Time&Space kompanije Špica je pouzdan, prilagodljiv i proveren sistem za upravljanje radnom snagom i kontrolu pristupa na nivou preduzeća zasnovan na Time&Space platformi, koja povezuje sva rešenja koja nudi Špica.
Time&Space je potpuno integrisan sistem koji nudi kompletno rešenje za upravljanje radnom snagom, uključujući kontrolu pristupa i upravljanje radnim vremenom. Sistem je modularan sa hibridnom ili klijent-server arhitekturom i nudi veb-pristup ili desktop klijente.
Time&Space se ističe kada je reč o fleksibilnosti i prilagodljivosti, što ga čini pogodnim za različite kompanije i organizacije, bez obzira na njihovu veličinu i lokaciju. Korisnici dolaze iz različitih sektora – od proizvodnje, energetike i rudarstva pa sve do maloprodaje, finansija, ugostiteljstva, zdravstva i vladinih organa.
Manji korisnici mogu da koriste Time&Space na skoro svakom kancelarijskom računaru na kojem se može pokrenuti najnovija verzija Microsoft Office paketa. Baza podataka može da bude desktop verzija MS SQL ili Oracle. Satovima za registraciju i kontrolerima pristupa se pristupa preko mreže preduzeća.
Veći sistemi mogu da imaju neograničen broj satova za registraciju i tačaka pristupa, radnih stanica za administratore vremena i pristupa kao i neograničen broj pametnih telefona i klijenata za veb-pristup. Za prikupljanje podataka, bazu podataka i aplikacije može da se koristi više servera.
Važna karakteristika Time&Space softvera je njegova modularnost, koja klijentu ostavlja slobodu da u bilo kom trenutku izabere dodatne komponente i kasnije nadogradi sistem u skladu sa potrebama.
Time&Space softver zadovoljava većinu potreba koje se tiču upravljanja radnom snagom i kontrole pristupa.
Kompaktni i sofisticirani satovi za registraciju sa praktičnim i elegantnim korisničkim interfejsom za registraciju dolaska i odlaska. Naši softveri i hardveri zadovoljavaju sve vaše potrebe kada je reč o vremenu i prisustvu.
Kompaktna verzija za standardne aplikacije
Zone Touch je porodica isplativih satova za registraciju, koji imaju mnoštvo funkcija i koji podržavaju većinu glavnih kartica i tehnologija koje menjaju kartice.
Verzija sa čitačem otiska prsta
Integracije sa Idemia, TBS, Suprema, Aperio uređajima
Brz i precizan sistem upravljanja vremenom i prisustvom. All Hours pojednostavljuje proces obrade platnog spiska, smanjuje rizik usklađenosti, povećava produktivnost i smanjuje troškove rada.
My Hours je rešenje za praćenje vremena projekata, koje vam omogućava da organizujete projekte, pratite radno vreme i troškove, kao i da delite izveštaje sa klijentima ili menadžerima.
Osigurajte svoj posao bez ograničavanja mobilnosti ili udobnosti. Oblikujte radno mesto u skladu sa vašim zahtevima i pravilima u pogledu bezbednosti.
Popunite obrazac i bićete preusmereni na web adresu na kojoj se nalazi .rar datoteka sa svim excel fajlovima. Fajlovi će se automatski preuzeti na vaš računar.
Unesite svoje kontakt podatke u obrazac i precizirajte vaš zahtev u polju "Poruka". Odgovorićemo ubrzo.
Unesite tražene podatke i predložite termin i temu u polju „Poruka“. Očekujte naš poziv uskoro za više detalja.