Choose languageLanguage
Novost

InfoZone – Samouslužni informacioni kiosk za ažurnu evidenciju radnog vremena

InfoZone – Samouslužni informacioni kiosk za ažurnu evidenciju radnog vremena
Datum
15/04/2023

Unošenje, praćenje i upravljanje evidencijom radnog vremena se sve češće obavlja preko aplikacije na mobilnom telefonu, tablet računaru ili preko veb-pretraživača na računaru. Međutim, u nekim poslovnim okruženjima, kao što su proizvodne kompanije ili regulisana uslužna delatnost, upotreba takvih uređaja nije moguća ili dozvoljena.

Za okruženja u kojima upotreba računara, tableta ili telefona nije predviđena moguća ili dozvoljena (iz bezbednosnih razloga i slično), Špica nudi rešenje za instaliranje informacionog kioska pod nazivom InfoZone. To je kompaktno radno mesto sa ekranom osetljivim na dodir, koje korisnicima omogućava prikupljanje i unos informacija o evidenciji radnog vremena.

Poslovna okruženja u kojima je informacioni kiosk naročito koristan su:

  • Kompanije u kojima zaposleni nemaju službene računare ili telefone.

  • Proizvodni pogoni u kojima je ograničena upotreba ličnih uređaja.

  •  Posebno obezbeđene prostorije u kojima upotreba ličnih uređaja nije dozvoljena.

  • Sterilne ili na drugi način regulisane prostorije u kojima je upotreba ličnih uređaja ograničena itd.

Bezbedno prijavljivanje na informacionom kiosku

Korisnici mogu jednostavno da se prijave na informacionom kiosku koristeći beskontaktne kartice, koje obično koriste za ulazak u prostorije, registraciju radnog vremena, evidenciju korišćenja obroka itd. Isto tako, ako se u kompaniji ne koriste kartice korisnik može da se prijavi pomoću korisničkog imena i lozinke. Pored toga može se uključiti i dvostruka potvrda identiteta pomoću PIN koda.

Bezbedna prijava na informacioni kiosk omogućava praćenje korišćenja kioska, kontrolu unosa i promene podataka, kao i visok nivo bezbednosti za svakog korisnika. Nakon upotrebe, korisnik se jednostavno odjavljuje. Ako to zaboravi odjava će uslediti automatski.

Informacioni kiosk raspolaže širokim spektrom informacija, a moguća su i prilagođavanja

Na informacionom kiosku dostupan je širok spektar informacija u vezi sa evidencijom radnog vremena. Glavna funkcija je mogućnost pregleda ličnih događaja registracije, koja se može nadograditi razvrstavanjem časova registracije prema zadacima, nalozima, projektima ili radnim mestima.

Ako kompanija koristi Špicino rešenje Dynamic Scheduling mogući su i unos zahteva za odsustvo kao i uvid u planove rada. Važno je istaći da se funkcionalnost i korisničko iskustvo prilikom korišćenja terminala mogu prilagoditi specifičnim potrebama kupca. Koje informacije bi za vašu kompaniju bile najkorisnije za unos i praćenje na ovom informacionom kiosku?

undefined

Novi kompaktni Infozone hardver

Pored jakog Time&Space softvera (treba istaći da informacioni kiosk nije samostalno rešenje, već deo proširenog softvera Time&Space) kompanije Špica, ovo rešenje se može pohvaliti i bogatim i kompaktnim hardverom. On je dostupan u nekoliko verzija u skladu sa potrebama korisnika.

Tanak samouslužni kiosk dostupan je u dve konfiguracije – za postavljanje na pult ili na pod. Obe varijante imaju elegantna postolja koja štede prostor, mogućnost ugradnje nekoliko različitih veličina ekrana osetljivih na dodir (15" ili 22") i bezbedne instalacije bez vidljivih kablova.

Terminali nude bogatu tehničku opremu u vidu perifernih uređaja, kao što su EMV, MSR, čitač bar kodova, NFC čitač, čitač otiska prsta i statusne lampice.

Osnovne prednosti i dodatne informacije

Upotreba informacionog kioska nosi mnoge prednosti. Pored toga što je jedino moguće rešenje u nekom od prethodno navedenih slučajeva ovaj kiosk omogućava smanjenje administrativnih poslova i bržu reakciju prilikom evidencije. Poslednja stavka je od posebnog značaja. Ažurnost i tačnost podataka ključne su za oblast evidencije radnog vremena, kako za efikasnije upravljanje ljudskim resursima, tako i za pravilno obračunavanje plata.

Treba istaći i veću angažovanost zaposlenih, jer je informacioni kiosk interaktivan, prilagođen korisniku i kombinuje nekoliko savremenih tehnologija, koje donose bolju produktivnost na radnom mestu i optimizuju i automatizuju ključne procese u oblasti evidencije radnog vremena.

Time&Space rešenje kompanije Špica u kombinaciji sa informacionim kioskom InfoZone koriste brojne organizacije, kao što su Danfoss Trata, Palfinger, Saga CG Podgorica, Roto EKO, Sogefi Filtration, Cetis, BTC, Gibon, Slovensko narodno gledališče.

Interesuje vas više? Prijavite se za besplatan savet.

>