Choose languageLanguage

Jednostavno i moćno rešenje za praćenje vremena projekata

My Hours je rešenje za praćenje vremena projekata koje vam omogućava da organizujete projekte, pratite radno vreme i troškove, šaljete personalizovane fakture i sa klijentima ili menadžerima delite detaljne izveštaje – sve to na jednom mestu uz izvanredno korisničko iskustvo.

Započnite besplatni probni period

Moćna alatka za poboljšanje produktivnosti uz prvoklasno korisničko iskustvo

My Hours je nagrađivano rešenje za praćenje vremena projekata, koje je ocenjeno kao najbolje rešenje kada je reč o korisničkom iskustvu i korisnoj podršci (od strane G2). Ono sadrži mnoge korisne funkcije: Jednostavno pratite vreme.
Jednostavno praćenje vremena
My Hours je najjednostavniji način da pratite vreme projekata i uživate u pogodnostima praćenja vremena projekata. Možete da pratite vreme u realnom vremenu ili da ručno dodajete evidencije vremena u našoj mobilnoj ili veb-aplikaciji. 
Praćenje radnog vremena za obračun, troškova rada i drugih troškova
Pored praćenja vremena utrošenog za projekte, lako možete da pratite i radno vreme za obračun, troškove rada kao i druge troškove. Postarajte se da svaki vaš projekat bude profitabilan. My Hours vam takođe omogućava da šaljete personalizovane fakture.
Podešavanje upravljanja projektima u skladu sa potrebama
My Hours nudi mnogo različitih podešavanja, koja vam omogućavaju da praćenje vremena projekata i upravljanje projektima podesite u skladu sa vašim potrebama. Možete da podesite različite tipove zadataka, tarife za obračun, članove tima i još mnogo toga.
Lako upravljanje projektima i timom

Lako upravljanje projektima i timom

My Hours je više od običnog praćenja vremena. Možete da dodate članove tima, upravljate projektima, dodeljujete zadatke i još mnogo toga.

Optimizovanje upravljanja vremenom timova
Pozovite članove svog tima da prate vreme na uobičajenim projektima i zadacima. Steknite detaljan uvid u to kako svaki član tima provodi svoje radno vreme. Pomozite im da odrede prave prioritete.
Koordiniranje rada na projektima
Podelite posao na projekte i zadatke. Dodelite zadatke članovima tima. Odredite tarife za sate i pratite budžet da biste ostali na pravom putu. Postarajte se da svaki vaš projekat bude profitabilan.
Kreiranje predložaka projekta
Možete da kreirate predložak projekta sa specifičnim načinom obračunavanja, tarifama za sate i zaokruživanje, a zatim primenite predložak na bilo koji novi projekat. Štedi vreme i deluje kao magija.
Analiza projekata

Analiza projekata

Pribavite detaljne izveštaje kako biste bolje upravljali timom i pametnije utrošili vreme.

Vizualizacija podataka za izveštaje ili donošenje odluka
Iskoristite prednosti velikog broja različitih izveštaja koji prikazuju analizu vremena potrošenog na projekte, zadatke, klijente ili od strane članova tima. Izveštaji se mogu prilagoditi i filtrirati tako da u potpunosti odgovaraju vašim potrebama.
Izveštaji u bilo kom obliku
Sve izveštaje možete preuzeti kao PDF ili Excel datoteke i poslati ih svojim klijentima ili nadređenima direktno putem mejla. Takođe možete da sačuvate predložak izveštaja i da svake nedelje ili svakog meseca primate nove izveštaje putem e-pošte.
Mnoge druge moćne funkcije
Uvezite evidenciju radnog vremena, pronađite izmene evidencija vremena u izveštajima nadzora, definišite zaokruživanje evidencija vremena i izvršite prilagođavanje različitih podešavanja aplikacije My Hours svojim potrebama.

Besplatno isprobajte My Hours!

My Hours je rešenje za praćenje vremena koje se može koristiti za timove svih veličina. Profi verzija, koja se plaća, ima dodatne funkcije kao što su fakturisanje, kontrole administratora i prioritetna podrška. 

Besplatna probna verzija
Dostupno samo na engleskom!