Cene naših rešenja su u skladu sa vašim budžetom i ona se mogu prilagoditi tako da odgovaraju vašim potrebama i prate rast vašeg preduzeća na bazi fiksnih cena
Evidencija radnog vremena/cloud
Registracija
Lokacija
Raspoređivanje
Ostale funkcije
Sve od All Hours dodatno uz sledeće:
Kupite kao posebno rešenje ili integrišite na platformu:
Kupite kao posebno rešenje ili integrišite na platformu:
“The entire system in the Slovenian Spar group is managed by two people, one in IT and one in HR. Right from the start, we have been regularly updating the software and no other upgrades were necessary.”
Rado Habjan“This is the simplest and fastest automated way of registration. Everything is recorded in a single system. No other records are needed. Various displays are automated as well: the status of working hours, annual leave, sick leave, overtime.”
Snežana Bokan Kuprivec“Our goal was to simplify our time tracking process and achieve faster and more accurate payroll processing.”
Suzana MakivićPretplata uključuje korišćenje All Hours rešenja za broj aktivnih korisnika u datom mesecu i ne uključuje pakete, održavanje, iznajmljivanje, hardver (satovi za vreme i prisustvo), kupovinu ID kartica ili implementaciju sistema.
Aktivni korisnik je svaki zaposleni koji ima pristup registraciji i drugim funkcijama. Čuvenje evidencija registracije za bivše zaposlene je besplatno jer se ti korisnici mogu arhivirati i zbog toga se ne smatraju aktivnim korisnicima. Aktivni korisnik takođe može da bude i samo administrator sistema koji uređuje podešavanja, pristupa izveštajima i slično.
Ne postoji fizičko ograničenje broja zaposlenih. Pored toga, All Hours može da dodeli ljude različitim timovima sa posebnim pravilima i menadžerima.
Iznos se naplaćuje u skladu sa brojem aktivnih korisnika u trenutku kada nadogradite All Hours na plaćenu verziju. Pretplata se plaća u sledećem obračunskom periodu (mesec ili godina) u skladu sa brojem aktivnih korisnika u prethodnom periodu (prethodni mesec ili godina). Kao sredstvo plaćanja možete da izaberete kreditnu karticu ili bankovni transfer. Možete da se opredelite za mesečnu ili godišnju pretplatu. Za ovo drugo se automatski odobrava popust od 10%.
Mesečna pretplata: Dodavanjem korisnika, novi ukupni broj korisnika biće naplaćen sledećeg meseca. Uklanjanje korisnika funkcioniše na isti način, tačnije novi iznos se naplaćuje sledećeg meseca. Uvek se naplaćuje maksimalan broj korisnika u toku meseca, nezavisno od toga kada su oni dodati. Godišnja pretplata: Ako dok traje godišnja pretplata dodate nove korisnike, odmah ćete dobiti fakturu za njih. Iznos je proporcionalan i uzima u obzir šta ste već platili i koliko će novi korisnici koštati na kraju obračunskog perioda. Na primer: Ako dodate 3 nova korisnika u devetom mesecu obračunskog perioda, ta 3 dodatna korisnika ćemo odmah obračunati za period od 3 meseca. Ako u toku godine smanjite broj korisnika, novac nećete dobiti nazad. Avansna sredstva će ostati na vašem računu i biće iskorišćena u toku sledećeg obračunskog perioda ili ako ponovo povećate broj korisnika.
Da, pretplata se zasniva na cenovnim klasama. Dodavanjem ili uklanjanjem korisnika pretplatu možete da prebacite u drugu cenovnu klasu, što će se odraziti na sledeću fakturu. Sa mesečnom pretplatom, cena po korisniku će biti drugačija na sledećoj fakturi. Promenom broja korisnika možemo da vas dodelimo drugoj cenovnoj klasi. Sa godišnjom pretplatom, iznos koji je prethodno plaćen ćemo odbiti od novog iznosa a ostatak ćemo vam dodati prilikom dodavanja korisnika. Prilikom uklanjanja korisnika, preostali plaćeni iznos će biti iskorišćen u sledećem obračunskom periodu.
Mobilna aplikacija radi samo kada korisnik želi da registruje dolazak ili odlazak. Prilikom registracije, aplikacija evidentira odabrani događaj (dolazak/odlazak), kao i vremenski pečat i trenutnu lokaciju. Nakon registracije aplikacija više ne prikuplja niti prati druge podatke.