Choose languageLanguage

Besplatni Excel obrasci za evidenciju radnog vremena

Besplatni Excel obrasci za evidenciju radnog vremena po satima, danima, nedeljama i mesecima. 
Preuzmite, popunite i sačuvajte obrasce za evidenciju radnog vremena.
PREUZMITE SVE OBRASCE!
Mesečna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)
Svi zaposleni u jednoj tabeli

Mesečna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za evidenciju radnog vremena po danima za svakog zaposlenog posebno. Unesite vreme dolaska, odlaska, neplaćeno vreme i ostale izostanke i formula će automatski izračunati dnevni i ukupni mesečni zbir sati za svakog zaposlenog pojedinačno. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i sačuvati u Excel ili PDF obliku.
Ukupna mesečna evidencija radnog vremena zaposlenih (Excel obrazac)
Svi zaposleni u jednoj tabeli

Ukupna mesečna evidencija radnog vremena zaposlenih (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za mesečnu evidenciju radnog vremena i obračun zarada. U obrazac unesite mesečni plan sati, plaćeno i neplaćeno vreme, kao i izostanke za svakog zaposlenog. Formula će izračunati ukupni zbir sati za sve zaposlene, što možete iskoristiti kao osnovu za obračun zarada. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i sačuvati u Excel ili PDF obliku.
Nedeljna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVAKOG ZAPOSLENOG U POSEBNOJ TABELI

Nedeljna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za nedeljnu evidenciju radnog vremena za svakog zaposlenog ponaosob. Unesite dane bolovanja i godišnjeg odmora, vreme dolaska, odlaska i formula će automatski izračunati nedeljni zbir sati za svakog zaposlenog. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i sačuvati u Excel ili PDF formi.
Ukupna nedeljna evidencija o radnom vremenu zaposlenog (Excel obrazac)
Svi zaposleni u jednoj tabeli

Ukupna nedeljna evidencija o radnom vremenu zaposlenog (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac ukoliko obračunavate radno vreme zaposlenog na nedeljnom nivou. Imate mogućnost da dodate početak i kraj radnog vremena, zatim, možete uneti godišnje odmore i bolovanja. Šefovi sektora ili nadređene osobe nakon toga mogu da provere i izračunaju broj radnih sati, prekovremeni rad, ukupan broj odrađenih sati i iznos zarade. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i sačuvati u Excel ili PDF formi.
REŠENJE ALL HOURS

Jednostavno, efikasno i pristupačno

Svakodnevni ručni unos i evidencija odrađenih sati, praćenje prisutnosti i izostanaka zaposlenih i obračun zarada, zahteva puno vremena i može doći do greške. Mnogo je lakše, brže i efikasnije ukoliko automatizujemo te procese. To smanjuje troškove rada i povećava zadovoljstvo zaposlenih.
Upravljajte odsutnostima

Potvrdite i evidentirajte sve izostanke zaposlenih (godišnji odmor, bolovanja i drugo).

Jednostavno obračunajte zarade

Izaberite prilagođeni izvoz podataka i jednostavno obračunajte zarade bez grešaka i kašnjenja.

Vodite evidenciju o radnom vremenu

Jednostavna registracija radnog vremena na mobilnom telefonu, računaru ili zidnom terminalu.

Besplatno isprobajte All Hours rešenje

Iskoristite 14 dana besplatnog probnog perioda, u kom možete da isprobate sve funkcionalnosti All Hours rešenja. Sistem za vreme probnog perioda ne zahteva unos kreditne kartice, niti bilo koji drugi oblik plaćanja, a naši stručnjaci Vam stoje na raspolaganju za sva pitanja tokom korišćenja sistema u probnom periodu.