Evidencija radnog vremena i kontrola pristupa čine ključni deo Time&Space sistema
Pametni telefon je neophodna alatka za sve koji teže većoj radnoj efikasnosti, jednostavnim i sigurnim procesima. Mnoge radne aktivnosti mogu se obaviti zahvaljujući upotrebi pametnog telefona, bilo kada i bilo gde, bez obzira na vreme i mesto rada. Time&Space sistem pruža mogućnost sigurnog ulaska i izlaska iz zgrade i prostorija putem pametnog telefona, ali i niz drugih mogućnosti u segmentu evidencije radnog vremena.
Evidencija radnog vremena kakvu omogućava Time&Space sistem, temelj je za upravljanje složenim poslovnim i kadrovskim procesima. Precizna evidencija radnog vremena je osnova za sveobuhvatno planiranje i upravljanje radnim vremenom, odsutnostima zaposlenih, kao i pripremu podataka za obračun zarade zaposlenih.
Svaka kompanija ima različite potrebe i zahteve. Zajedno možemo pronaći pravo rešenje koje će Vam pomoći da ostvarite ciljeve i to u Vašim finansijskim okvirima.