Više od 4.000 uspešnih implementacija Time&Space sistema

Evidencija radnog vremena putem pametnog telefona
Mobilnost

Evidencija radnog vremena putem pametnog telefona

Pametni telefon je neophodna alatka za sve koji teže većoj radnoj efikasnosti, jednostavnim i sigurnim procesima. Mnoge radne aktivnosti mogu se obaviti zahvaljujući upotrebi pametnog telefona, bilo kada i bilo gde, bez obzira na vreme i mesto rada. Time&Space sistem pruža mogućnost sigurnog ulaska i izlaska iz zgrade i prostorija putem pametnog telefona, ali i niz drugih mogućnosti u segmentu evidencije radnog vremena.

Spica Mobile Time
Mobilna aplikacija Spica Mobile Time daje Vam mogućnost da pomoću pametnog telefona ili tableta evidentirate svoj početak i kraj rada, podnesete zahtev za odsustvo sa radnog mesta i pregledate iskorišćene i preostale dane godišnjeg odmora. Zahvaljujući ovoj mogućnosti, nije potrebno da ste fizički u kompaniji radi evidencije radnog vremena. 
Celokupno rešenje evidencije radnog vremena
Time&Space

Celokupno rešenje evidencije radnog vremena

Evidencija radnog vremena kakvu omogućava Time&Space sistem, temelj je za upravljanje složenim poslovnim i kadrovskim procesima. Precizna evidencija radnog vremena je osnova za sveobuhvatno planiranje i upravljanje radnim vremenom, odsutnostima zaposlenih, kao i pripremu podataka za obračun zarade zaposlenih. 

Upravljanje odsutnostima zaposlenih
Najava i odobrenje odsutnosti putem aplikacije Approval Workflow skraćuje postupak slanja i odobravanja različitih tipova zahteva. Odobravanje je moguće sprovesti na više nivoa (zavisno od organizacione šeme), a moguće je odabrati i dodatne odobravatelje kako bi se ubrzao postupak potvrđivanja zahteva.
Obračun zarada
Modul Payrol Integration Framework (PIF) je veza između evidencije radnog vremena i sistema za obračun zarada. Modul obrađuje podatke prikupljene u Time&Space sistemu u skladu sa unapred definisanim parametrima. Na taj način, znatno se ubrzava proces obračuna zarada i ostaje više vremena za obavljanje ostalih radnih aktivnosti. 
Planiranje radnog vremena
Modul Dynamic Scheduling omogućava jednostavno planiranje i organizaciju rada. Definisani parametri, usklađeni s radnim zakonodavstvom, znatno olakšavaju posao i smanjuju troškove. 
Napredna integracija
Svesni različitosti poslovnih sistema, nastojimo da prilagodimo naš sistem što je više moguće Vašem poslovnom okruženju. U tu svrhu, razvili smo rešenja koja povezuju Time&Space sistem sa poslovnim informacionim sistemima i računovodstvenim programima kao što su SAP, Navision, Pantheon, Vasco i mnogi drugi, što dokazuju i sertifikati koje imamo na tom području. 
Tehnologija

Evidencija radnog vremena u oblaku

Sačuvajte podatke o radnom vremenu zaposlenih u oblaku: Preduzećima koja traže jednostavnija rešenja za evidenciju radnog vremena, dobro će doći opcije u cloud okruženju. Cloud rešenja za evidenciju radnog vremena ne zahtevaju velika početna ulaganja, brzo se implementiraju, a sistem se redovno ažurira i održava. Za sve organizacije kojima je potrebno jednostavno, efikasno i pouzdano rešenje, razvili smo sistem AllHours i MyHours koji Vam omogućavaju upravljanje radnim vremenom prema projektima. 

Jednostavna evidencija radnog vremena na više različitih lokacija

Jednostavna evidencija radnog vremena na više različitih lokacija

Web aplikacija AllHours omogućava evidenciju radnog vremena putem pametnog telefona i podseća zaposlenog da evidentira svoj dolazak, pauzu ili odlazak s radnog mesta. Lokacija svakog zaposlenog određuje se na osnovu GPS koordinata, a svaka registracija sadrži podatke o lokaciji s koje je prijava zabeležena. Na taj način osigurava se pouzdana evidencija radnog vremena.

Transparentno upravljanje radnim vremenom na projektima

Transparentno upravljanje radnim vremenom na projektima

Web aplikacija MyHours je alat za praćenje radnog vremena prema projektima. Moguće je pratiti koliko je vremena utrošeno, od strane pojedinog zaposlenog, na pojedinom projektu ili delu projekta. Prednost je i što je cela aplikacija u cloud okruženju i omogućava jednostavno prijavljivanje svih učesnika na projektu. Moguće je postaviti i različite metode izračunavanja utrošenog vremena, kao i kreirati izveštaje prema različitim kriterijumima. 

Zašto je Špica odličan izbor?

30+
godina iskustva
30+
država sa Time&Space sistemom
3.000+
implementacija Time&Space sistema
1.000.000
zadovoljnih korisnika
Oprema

Terminali za registraciju radnog vremena

Kroz dizajn, naši terminali pružaju jednostavan, elegantan i pristupačan korisnički interfejs za evidenciju radnog vremena.

Zone Touch

Zone Touch

Zone Touch je terminal za registraciju radnog vremena sa Linux operativnim sistemom. Podržava većinu tehnologija RFID kartica. Kontrolom pristupa možete upravljati povezivanjem ulazno/izlazne Zone Door jedinice.

Preuzmite brošuru
Zone Touch FP

Zone Touch FP

Biometrijski terminal za registraciju radnog vremena sa Linux operativnim sistemom, koji omogućava registrovanje putem otiska prsta i takođe podržava većinu tehnologija RFID kartica. Kontrolom pristupa možete upravljati povezivanjem ulazno/izlazne Zone Door jedinice.

Preuzmite brošuru
Zone Touch KB

Zone Touch KB

Terminal za registraciju radnog vremena sa Linux operativnim sistemom, sa opcijom fizičke tastature. Podržava većinu tehnologija RFID kartica. Posebno je pogodan za industrijska okruženja gde se ne savetuje korišćenje displeja osetljivog na dodir. Kontrolom pristupa možete upravljati povezivanjem ulazno/izlazne Zone Door jedinice.

Preuzmite brošuru
ATT/MATT

ATT/MATT

Terminal Famoco MATT (Mobile Android Time Terminal) je prenosni Android terminal za registraciju radnog vremena koji očitava fizičke kredencijale zaposlenih putem NFC tehnologije. Posebno je pogodan za privremene lokacije na kojima je potrebna evidencija, ili na lokacijama s malim brojem zaposlenih. 

Preuzmite brošuru

Šta možemo da učinimo za Vas?

Svaka kompanija ima različite potrebe i zahteve. Zajedno možemo pronaći pravo rešenje koje će Vam pomoći da ostvarite ciljeve i to u Vašim finansijskim okvirima.

Želim da zakažem sastanak