Choose languageLanguage

Evidencija radnog vremena

Recite zbogom stresu i frustraciji zbog grešaka u platnom spisku, nepotpune evidencije radnog vremena, upravljanja radnim vremenom terenskih radnika ili skoka troškova rada. Sa našim automatizovanim rešenjem za evidenciju radnog vremena u realnom vremenu možete lako i precizno da pratite radno vreme zaposlenih, upravljate odsustvima i prekovremenim radom i sa lakoćom obrađujete platni spisak.

Isprobajte besplatno
  • 14 dana besplatno
  • Nije potrebna platna kartica
  • Mogućnost otkazivanja u bilo kom trenutku

Veruje nam više od 3000 kompanija

Precizno, moćno i jednostavno za upotrebu

Naš softver za evidenciju radnog vremena vam pomaže da digitalizujete, optimizujete i automatizujete osnovne procese u vezi sa ljudskim resursima, što rezultira momentalnim povećanjem produktivnosti.
Evidencija radnog vremena u realnom vremenu
Precizno evidentirajte dolaske i odlaske sa posla, pauze za ručak, poslovna putovanja, rad na daljinu i još mnogo toga.
Upravljanje odsustvima i prekovremenim radom
Evidentirajte godišnje odmore, praznike, bolovanja i sva ostala odsustva. Lako upravljajte i odobravajte odsustva i prekovremeni rad pomoću mobilne aplikacije.
Automatizacija evidencije radnog vremena i platnog spiska
Samo jednim klikom izvezite podatke za neometanu i preciznu obradu platnog spiska. Poboljšajte produktivnost kompanije na osnovu analize vremena i prisustva.

Saznajte više o našem rešenju

Jednostavna i inteligentna registracija

Jednostavna i inteligentna registracija

ŠPICA All Hours je rešenje dizajnirano da registraciju dolaska i odlaska učini jednostavnom za sve tipove korisnika – za zaposlene u skladištu ili u proizvodnji, IT stručnjake, kancelarijske radnike, radnike na daljinu ili menadžere kadrovske službe. Korisnički interfejs je jednostavan, a njegovo usvajanje i svakodnevna upotreba su veoma laki.

  • Mobilna aplikacija (iOS/Android)
  • Registracije preko veb-aplikacije/pretraživača
  • Terminali za registraciju
  • Bluetooth bikoni
Gde god da se nalazite, na bilo kom uređaju

Svi događaji koji se odnose na vreme i prisustvo zahtevaju brzu reakciju. Registracija dolaska i odlaska se može obaviti preko mobilne aplikacije, desktop računara ili tradicionalnog terminala za registraciju.

Automatizacija, obaveštenja i predlozi za registraciju

Pametna registracija (obaveštenja, predlozi...) svim korisnicima omogućava da uštede vreme i izbegnu uobičajene greške, kao što je zaboravljanje na registraciju ili odabir pogrešnog događaja registracije. Registracija na određenim lokacijama može biti automatizovana.

Geofensing

Geofensing je funkcija koja određuje da zaposleni mogu da registruju dolazak i odlazak samo kada su na određenoj lokaciji. To smanjuje greške i sprečava varanje i drugarsko overavanje. Možete da precizirate tačnu lokaciju događaja registracije.

Upravljanje odsustvima, prekovremenim radom i radom na daljinu

Upravljanje odsustvima, prekovremenim radom i radom na daljinu

Poboljšajte produktivnost i optimizujte troškove rada tako što ćete upravljati apsentizmom, sprečiti prekovremeni rad i upravljati zaposlenima koji rade na različitim lokacijama.

Odobravanje ili odbijanje zahteva za odsustvo

Zaposleni mogu da zatraže odsustva putem mobilne ili veb-aplikacije. Jednostavno mogu da odaberu tip i trajanje odsustva. Menadžeri na svojim mobilnim uređajima mogu da odobre ili odbiju zahteve za odsustvo. Takođe mogu lako da pregledaju čitavu istoriju odobravanja.

Informacija o tome ko je odsutan i zašto

Pregled prisustva prikazuje ko nije prisutan, ko je odsutan ili je na poslovnom putu. Zaposleni koji rade od kuće ili su na pauzi biće zasebno prikazani. Sve možete jasno da vidite na interaktivnom kalendaru.

Praćenje prekovremenog rada i držanje troškova pod kontrolom

Dodatni sati van redovnih smena se označavaju kao neplaćeni sve dok ih menadžeri ne odobre. Zaposleni mogu da zatraže odobrenje prekovremenog rada, bilo da se radi o satima odrađenim u prošlosti ili o zakazivanju prekovremenog rada u budućnosti. To omogućava menadžerima da zadrže kontrolu troškova, a da istovremeno sve bude transparentno za sve koji su uključeni.

Upravljanje radom na daljinu

Da biste privukli najbolje talente morate podržati savremene oblike rada, kao što su npr. rad na daljinu, deljenje posla, rad sa skraćenim radnim vremenom, angažovanje frilensera i drugo. Podržavanje savremenih oblika rada je jedna od ključnih prednosti rešenja za onlajn praćenje vremena.

Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours!

Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.

Pozovite nas na +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit na sales@allhours.com. 

Isprobajte besplatno
> Nije potrebna platna kartica
> Mogućnost otkazivanja u bilo kom trenutku
Precizni i primenjivi podaci o vremenu i prisustvu

Precizni i primenjivi podaci o vremenu i prisustvu

Donesite važne kadrovske odluke na osnovu preciznih i korisnih podataka. Pristupite podacima u realnom vremenu ili na zahtev sa standardizovanim izveštajima koji se mogu prilagoditi vašim potrebama.

Prisustvo zaposlenih u realnom vremenu

Pratite u svakom trenutku otkucaje srca vaše kompanije. Pogledajte ko je upravo došao, ko radi van kompanije, a ko je na odmoru.

Brza identifikacija dolazaka kasnije i odlazaka ranije

Lako možete da vidite kada i gde vaši zaposleni dolaze ili odlaze sa posla. Ako imate maloprodajni objekat, odmah možete da vidite kada je bio otvoren ili zatvoren. Analizirajte trendove odsustva i prekovremenog rada u svim sektorima i evidentirajte obrasce produktivnosti.

Izveštaj o praćenju evidencije i usklađenost sa GDPR-om

Izveštaj o praćenju evidencije obezbeđuje transparentnost i služi kao dokaz pravilne implementacije GDPR-a. Koristite izveštaj kada želite da saznate ko je upravljao, pregledao ili izbrisao podatke vašeg preduzeća o vremenu i prisustvu.

Raspoređivanje zaposlenih i automatizacija smena

Raspoređivanje zaposlenih i automatizacija smena

Špica All Hours vam stavlja na raspolaganje kalendarski prikaz odsustva i smena, tako da lako možete da planirate i raspoređujete posao za svoj tim. Nemojte samo da evidentirate prisustvo, napravite i optimalni raspored. Rasporedite potreban broj kvalifikovanih radnika na pravo mesto i u pravo vreme.

ŠPICA All Hours automatski detektuje jutarnje, popodnevne i noćne smene i izračunava odgovarajuće bonuse i prekovremeni rad.

Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours!

Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu od 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.

Isprobajte besplatno
> Nije potrebna platna kartica
> Mogućnost otkazivanja u bilo kom trenutku
Automatizacija evidencije radnog vremena za bržu obradu platnog spiska

Automatizacija evidencije radnog vremena za bržu obradu platnog spiska

Ne gubite vreme i živce koristeći nepraktične papirne obrasce, digitalne tabele ili onlajn kalkulatore. Probleme sa evidencijom radnog vremena prebacite na ŠPICA All Hours. Oslobodite sebe i svoje zaposlene neprekidnog uređivanja i ispravljanja evidencije radnog vremena.

Uvek ažurna evidencija radnog vremena

Naše rešenje zasnovano na tehnologiji oblaka podseća zaposlene da se prijave kada stignu na određenu lokaciju. Ako zaposleni ipak zaborave da registruju vreme, mogu ga kasnije samostalno uneti putem veb ili mobilne aplikacije. Na taj način, evidencije vremena su uvek aktuelne i mnogo preciznije.

Automatizacija obrade platnog spiska i ispunjavanje zahteva usklađenosti

Izvezite prilagođene izveštaje koji odgovaraju specifičnim potrebama preduzeća i lako ih uvezite u postojeće rešenje za obradu platnog spiska, ili koristite naš API za besprekornu integraciju. Bez napora se uskladite sa regulativama.

Hardver

Upoznajte naše terminale za registraciju

Zone Touch je porodica ekonomičnih terminala za registraciju, koji imaju mnogo funkcija i koji ispunjavaju najsloženije potrebe svih glavnih grana industrije. Oni se ne moraju koristiti sa našim rešenjem za evidenciju radnog vremena, ali su dobar dodatak mnogim poslovnim okruženjima.

Zone Touch

Kompaktna verzija za standardne aplikacije

Zone Touch KB

Industrijska verzija sa četiri tastera

Zone Touch FP

Biometrijska verzija za upotrebu u zatvorenom prostoru ili na otvorenom

Android Time Terminal (ATT)

Pretvorite bilo koji Android uređaj u terminal.

Studije slučaja

Iskustva

Pomoću ŠPICA All Hours možete mnogo efikasnije organizovati svoje zaposlene, povećavajući tako produktivnost i zadovoljstvo zaposlenih. Ovo rešenje širom sveta koristi više od 1000 kompanija svih veličina.

“The entire system in the Slovenian Spar group is managed by two people, one in IT and one in HR. Right from the start, we have been regularly updating the software and no other upgrades were necessary.”

Rado Habjan
head of IT at Spar Slovenia

“This is the simplest and fastest automated way of registration. Everything is recorded in a single system. No other records are needed. Various displays are automated as well: the status of working hours, annual leave, sick leave, overtime.”

Snežana Bokan Kuprivec
Head of Human Resources, Legal and Administrative Services at Cleangrad

“Our goal was to simplify our time tracking process and achieve faster and more accurate payroll processing.”

Suzana Makivić
head of HR at Optika Clarus

Najčešća pitanja

Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours!

Besplatno isprobajte ŠPICA All Hours aplikaciju u periodu 14 dana, a zatim odlučite da li je pogodna za vaše poslovanje.

Pozovite nas na +381 11 4180 006 ili nam pošaljite upit na sales@allhours.com. 

Isprobajte besplatno
> Nije potrebna platna kartica
> Mogućnost otkazivanja u bilo kom trenutku