Choose languageLanguage
Novost

Kompletno rešenje za upravljanje obrocima: Lunch Time modul u Time&Space sistemu

Kompletno rešenje za upravljanje obrocima: Lunch Time modul u Time&Space sistemu
Datum
31/05/2023

Obroci su važan deo održavanja produktivnosti, zdravlja i zadovoljstva zaposlenih na radnom mestu. Pored ponude dobrih, kvalitetnih i ukusnih obroka, sistem upravljanja obrocima je takođe važan deo dobrog iskustva zaposlenih. Sistem koji je adekvatno podržan softverskim rešenjem je važan i za digitalizaciju i efikasnost procesa.

Špicino rešenje Time&Space za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa omogućava korišćenje tzv. Lunch Time modula, koji omogućava upravljanje obrocima. Ovo praktično i korisno rešenje uspešno koriste mnoge kompanije.

Lunch Time je samostalna veb-aplikacija integrisana sa drugim Špicinim rešenjima, kao što su npr. sistem za upravljanje evidencijom radnog vremena, Infozone informacioni kiosk i PIF modul za obračun platnog spiska.

Funkcionalnosti rešenja za upravljanje obrocima

Hajde da prvo pogledamo neke od ključnih funkcionalnosti Lunch Time modula:

Unos menija ishrane za svaki dan

Lunch Time modul omogućava menadžerima obroka jednostavan unos menija za svaki radni dan. Meniji se mogu prilagoditi u zavisnosti od potreba kompanija i zaposlenih, a mogu biti unapred određeni za celu nedelju ili ceo mesec. Ova funkcionalnost pruža jasan pregled dostupnih opcija ishrane zaposlenih i olakšava planiranje.

Svaki meni sadrži podatke kao što su naziv menija, opis, spisak alergena, oznake, npr „vegansko“ i cena obroka (u različitim valutama). U aplikaciji se takođe može odrediti i vreme za obrok. Određeni podaci su obavezni, a detalji opcioni.

Izbor omiljenog menija za svakog zaposlenog

Zaposleni imaju mogućnost da izaberu omiljeni meni u skladu sa svojim ličnim sklonostima, dijetom ili alergijama. Ova funkcionalnost omogućava individualizaciju ishrane i doprinosi zadovoljstvu zaposlenih.

Treba istaći i značajno smanjenje količine bačene hrane, jer je poznato koliko ljudi je došlo na posao i za koji meni su se opredelili.

Obaveštavanje zaposlenih u restoranu o izabranim menijima

Zaduženi za deljenje obroka u restoranu su preko sistema obavešteni o menijima koje su zaposleni odabrali. To omogućava brzu i tačnu podelu menija zaposlenima, čime se smanjuju greške i vreme čekanja.

Ručno izvršavanje mogućih ispravki prilikom podele obroka

Lunch Time modul omogućava osobama koje dele obroke, da ručno izvrše ispravke ukoliko je to potrebno. To može da bude promena menija, dodavanje sastojaka ili prilagođavanje obroka zahtevima zaposlenog.

Analiza podeljenih obroka

Menadžeri zaduženi za obroke imaju pristup analitičkim podacima o podeljenim obrocima, što omogućava uvid u potrošnju (u brojevima ili po ceni), popularnost određenih menija i moguće probleme tokom procesa. Na taj način se ishrana zaposlenih može bolje planirati i optimizovati.

Obračun podeljenih obroka za stanje i potencijalne doplate

Lunch Time modul omogućava obračun podeljenih obroka za svakog zaposlenog i izračunavanje mogućih doplata, ukoliko je to potrebno. Ova funkcionalnost pruža detaljan pregled troškova ishrane i olakšava praćenje konzumiranja obroka i preduzimanje odgovarajućih mera u slučaju prekoračenih ili neiskorišćenih prava.

Različite uloge i prava u rešenju za upravljanje obrocima

Lunch Time modul obuhvata različite uloge koje omogućavaju nesmetan rad sistema:

Osnovni korisnik

Osnovni korisnik je zaposleni koji Lunch Time modul koristi za pregled svojih izbora obroka. Korisnik ima mogućnost izbora obroka za naredne dane, uvida u menije koji su na raspolaganju i provere svoje istorije ishrane.

Osnovni korisnik može da unese eventualne alergije i ograničenja u ishrani koja bi trebalo poštovati prilikom izbora menija. Osnovni korisnik takođe može da pristupi InfoZone informacionom kiosku.

Menadžer zadužen za obroke

Menadžer zadužen za obroke je odgovoran za unos menija za svaki dan. Ovaj korisnički nivo ima uvid u analitiku sistema, koja obuhvata podatke o konzumiranju obroka, rezervacijama i mogućim posebnim zahtevima zaposlenih. Menadžer zadužen za obroke može da prati jelovnike, prilagođava ih potrebama zaposlenih i reaguje na moguće promene navika u ishrani.

Osoba koja deli obroke

Osoba koja deli obroke je korisnik koji ima uvid u to koji obrok je namenjen kom zaposlenom. Ova uloga uključuje mogućnost ručne izmene obroka, ukoliko je to potrebno, na primer kada zaposleni promeni svoj izbor ili ako dođe do greške u sistemu. Osoba koja deli obroke sarađuje sa menadžerom zaduženim za obroke, kako bi podela obroka bila pravilna i efikasna.

Administrator

Administrator je korisnik koji upravlja podešavanjima aplikacije, koji korisničkim nalozima dodeljuje uloge menadžera zaduženog za obroke i osobe koja deli obroke i koji obavlja druge aktivnosti podrške. Ova uloga obuhvata i kontrolu sistema, uređivanje oznaka obroka, određivanje vremena za podelu obroka, dodeljivanje posebnih korisničkih dozvola i praćenje performansi aplikacije. Administrator je ključna karika u obezbeđivanju uspešnog rada celog sistema za upravljanje obrocima.

Ključne prednosti sistema za upravljanje obrocima

Lunch Time modul donosi mnoge koristi, između ostalog:

  • Veća efikasnost: Koristeći Lunch Time modul kompanije mogu bolje da planiraju i organizuju obroke, što dovodi do povećanja efikasnosti i smanjenja nepotrebnih troškova.
  • Bolja komunikacija: Sistem omogućava jasnu komunikaciju između zaposlenih, menadžera zaduženog za obroke i osobe koja deli obroke i daje bolji uvid u sam proces.
  • Veća prilagodljivost: Lunch Time modul omogućava prilagođavanje prilikom dodeljivanja uloga i korisničkih dozvola i pruža posebne mogućnosti za goste i zaposlene sa reprezentativnim zadacima.
  • Veće zadovoljstvo zaposlenih: Lakši izbor obroka i jasan prikaz alergena i cena povećava zadovoljstvo zaposlenih i njihovu produktivnost.
  • Analiza i optimizacija: Izveštaji o konzumaciji obroka omogućavaju uvid u efikasnost procesa, a samim tim i mogućnost poboljšanja i optimizacije troškova vezanih za obrok.

Pozivamo vas da istražite mogućnosti Lunch Time modula u okviru Time&Space rešenja i iskoristite sve prednosti koje on nudi za poboljšanje upravljanja obrocima u vašem preduzeću. Naše rešenje vam omogućava da dostignete najviši stepen digitalizacije i efikasnosti, koji je potreban svakoj savremenoj kompaniji.

Želite da saznate još više? Posavetujte se sa našim stručnjacima!


>