• Usluge

  • Osim kvalitetne ponude sistema i rešenja, Špica svojim korisnicima nudi i sledeće profesionalne usluge:

    • Izrada projektne dokumentacije
    • Savetovanje kod implementacije sistema
    • Dodatni razvoj po narudžbi
    • Projektovanje i izrada WLAN mreža
    • Praćenje i testiranje pokrivenosti WLAN signalom
    • Razvoj mobilnih aplikacija
    • Štampa podataka na etikete za označavanje osnovnih sredstava
    • Štampa ID kartica

    Profesionalne usluge su postale veoma važan segment poslovanja svake ozbiljne kompanije. Danas nije retkost da se pojedine kompanije, pa čak i cele branše, opredeljuju da svoju profitabilnost grade isključivo na profesionalnim uslugama. Špica, kao sistemski integrator, posvećuje posebnu pažnju ovom segmentu poslovanja.

  • Pri tome razlikujemo dve kategorije profesionalnih usluga: tehnička podrška i servisne usluge:

    Tehnička podrška podrazumeva pružanje usluga savetovanja putem telefona ili neposredne intervencije putem udaljene podrške (remout konekcija) i najčešće se primenjuje kod rešavanja incidentnih situacija.

    Servisne usluge, s druge strane, imaju širi i raznovrsniji spektar. Počev od usluga instalacije i ugradnje opreme, zatim konfigurisanja, pa prilagođavanja raznim drugim sistemima koji se lokalno koriste, poput ERP-a, HRM-a, WMS-a, sve do ponude ugovora o održavanju. Podrezumeva se da sve usluge izvodi stručno, osposobljeno i sertifikovano osoblje Špice.

  • Ovde želimo da posebno istaknemo značenje, odnosno razlike između Garancije i Servisnog ugovora o održavanju, jer često kupci ne prave razliku između ove dve kategorije servisa.

    Kupci su danas često bombardovani naslovima poput: „Garancija 36 meseci“ ili „7 godina garancije“. No, kada u slučaju nekog nedostatka, pokušate realizovati garanciju u tom vremenskom periodu, bićete odbijeni zbog ovog ili onog razloga. Zašto je to tako? Odgovor leži u činjenici da garancija podrazumeva samo isključivo grubu fabričku grešku koja ometa ili onemogućava funkcionalnost uređaja! Sve ostalo ne spada u garanciju, već se smatra posledicom redovne upotrebe uređaja, tako da se, najčešće, u praksi ne može primeniti ni obećani „garantni rok“. S druge strane, uslovi garancije su precizno propisani lokalnim zakonima, a jedan od njih jeste i maksimalni rok za poravku, odnosno zamenu uređaja, koji nije kraći 30 dana. Da li možete toliko čekati?
    Upravo zato, kupcima nudimo potpisivanje Servisnog ugovora o održavanju opreme, bilo programske, bilo hardverske.

  • Špica Vam predlaže potpisivanje Servisnog ugovora o održavanju iz sledećih razloga:

    • Visoka raspoloživost opreme direktno utiče na: veći promet, veći profit i veće poverenje;
    • Visoko zadovoljstvo kupaca, nema žalbi, servisne usluge su jasno definisane, kao i obaveze ugovornih strana;
    • Visoka lojalnost isporučiocu i proizvođaču opreme, omogućava kupcu da se maksimalno fokusira na poslovne procese i postizanje ciljeva, što rezultuje nižim troškovima pri obavljanju redovnih poslova, povećanju efikasnosti i boljoj konkurentnosti.

  • Najčešći razlozi zbog kojih se naši kupci odlučuju za Servisni ugovor o održavanju:

    • Maksimalno koriste raspoloživo vreme za rad sa opremom, kako kod sebe, tako i na terenu ili kod svojih korisnika;
    • Kraće vreme povratka investicije;
    • Imaju mogućnost prioritetne telefonske podrške;
    • Drastično smanjuju vreme ispada opreme i, kao posledica toga, značajno povećavaju efikasnost i produktivnost;
    • Pozivaju jedan telefon za sve vrste usluga
    • Dugoročno štite svoju investiciju;
    • Jednostavno i pod povoljnijim uslovima nabavke definišu svoje potrebe
    • Naknada za održavanje je poznata, nema skrivenih troškova, jednostavno to stave u budžet i više ne razmišljaju o tome;
    • Servisni ugovor POKRIVA MNOGO VIŠE NEGO GARANCIJA!

    Iz navedenog možete videti brojne prednosti i zato treba ozbiljno uzeti u obzir Servisni ugovor o održavanju. Jednostavno: mnogo razloga je ZA, ni jedan protiv. Zatražite kalkulaciju troškova održavanja na mesečnom i godišnjem nivou. Uverićete se da se radi o zaista malim iznosima. Uostalom, Servisni ugovor o održavanju je svojevrsno osiguranje opreme. A, kada kupujete bilo šta što je vredno, Vi to i osigurate, zar ne?

Kontakt:

Darko Korać
011 222 5070
darko.korac@spica.rs
Kontakt