• Javne institucije

Suočen sa pritiskom racionalizacije i izvršavanjem sve složenijih zadataka, javni sektor se danas nalazi pred velikim izazovima. Kao i privreda, javni sektor se suočava sa sve većom potrebom za ispunjavanjem zahteva na području upravljanja ljudskim resursima i sredstvima.
Kod kontrole rada zaposlenih u javnom sektoru najviše pažnje se posvećuje kako upravljanju vremenom, tako i fizičkoj i logičkoj kontroli pristupa. U isto vreme, javni sektor očekuje da se ova rešenja što bolje integrišu u postojeće sisteme, a posebno u one, koji se već koriste u većini organizacija. U ovom slučaju, Špica može da ponudi celovita rešenja sa jedinstvenim sistemom za prikupljanje podataka i analizu, koja takođe garantuju bezbednost i smanjenje administrativnih troškova.

Područje upravljanja sredstvima posebno je zahtevno, jer javni sektor, po pravilu, posluje sa prostorno raspršenim sredstvima koje je teško pratiti. Stoga se u ovom području preporučuje korišćenje mobilnih rešenja koja obezbeđuju nesmetano funkcionisanje na svakoj lokaciji, a takođe omogućavaju centralno prikupljanje i obradu podataka.
 

  • Rešenja

    Rešenja

    Jedinstvena identifikacija zaposlenih u javnom sektoru pruža sveobuhvatno i dosledno upravljanje pristupnim pravima, a korišćenjem savremenih rešenja za označavanje, praćenje i popis sredstava možemo osigurati sledljivost i u složenim situacijama. 

    Opširnije
  • Oprema

    Oprema

    Terminali za registraciju i kontroleri pristupa su osnovni hardverski elementi sistema Time&Space, dok uz priveske nudimo i širok izbor beskontaktne identifikacione tehnologije (RFID).  

    Opširnije
  • Reference

    Reference

    Dugogodišnjom uspešnom saradnjom sa institucijama javne uprave stekli smo zavidan broj referenci.. Dole navedene su samo neke od mnogobrojnih. Za detaljan spisak referenci i više detalja slobodno nas kontaktirajte i sa zadovoljstvom ćemo Vam izaći u susret.  

    Opširnije

Kontakt

Rade Matijević
011 222 5073
rade.matijevic@spica.com
Kontakt

Imaju poverenja u nas: